۶ مطلب در اسفند ۱۳۹۷ ثبت شده است

آپدیت مقاله اهمیت سخنوری در نیاز های روزمره

 اهمیت سخنوری برای مدرسین

به احتمال زیاد در دوران مدرسه، معلم هایی داشتید که انقدر کلاس هایشان کسل کننده بود که خوابتان می برد سر کلاس.

این معلم ها دقیقا معلم هایی هستند که فن بیان خوبی ندارند.

کاری به دانش این معلم و یا استاد ندارم، اما اگه یک مدرس هر چقدر هم که دانشش بالا باشد،

و نتواند یک مطلب رو به خوبی ارائه بدهد، مدرس موفقی نخواهد بود.

اهمیت سخنوری

اهمیت سخنوری

سخنوری برای مهندس ها

مهندس ها معمولا با ابزارهای تخصصی شغل خودشان سرو کار دارند، مثل ماشین حساب، نرم افزارهای نقشه کشی و محاسباتی و …

اگر یک مهندس بتواند سخنور خوبی باشد،

فن بیان قوی داشته باشد و بتونه ارتباط موثری با اطرافیانش برقرار کند، علاوه بر اینکه می تواند در محیط کارش محبوب باشد،

میتواند هر روز و هر روز در کارش پیشرفت داشته باشد و بعد از مدتی سرپرست و یا مدیر اون مجموعه بشود.

یعنی اگه قرار باشد شخصی از بین چند نفر که یک تخصص را به خوبی یاد دارد و برای سِمَت مدیریتی انتخاب بشود،

شخصی رو انتخاب می کنند که سخنور خوبی باشد و بتواند در جمع به خوبی و بدون استرس صحبت کند.

سخنوری برای وکیل ها

سخنوری برای وکیل ها مخصوصا برای مواقعی که در حال دفاع از موکلشان در پیش بازپرس و قاضی هستند بسیار مهم است.

اگه یک وکیل نتواند خوب صحبت کند و در صحبت کردنش اعتماد به نفس نداشته باشد ، به احتمال خیلی زیاد در خیلی از پرونده هایی که حق با موکلش بوده، نمیتواند موفق باشد.

قسمتی از کاروکالت هم مثل مشاوران هست، و این نیاز است که یک وکیل بتواند خوب صحبت کند و فن بیان قوی داشته باشد.

سخنوری برای حسابدار ها

حسابدارها هم معمولا سرشان در کامپیوتر و ماشین حساب هست.

سخنوری و داشتن فن بیان قوی زمانی می تواند موثر باشد که برای مثال، به اداره مالیات یا بیمه مراجعه کردیم و یا یک اختلاف حساب بین دو طرف پیش اومده است و می بایست اون رو به خوبی درک کرده و موارد مورد اختلاف رو توضیح بدهیم.

یک کارمند حسابداری اگه بتواند خوب صحبت کند و از طرفی هم بتواند ارتباط خوبی با همکارانش برقرار کند، به سرعت می تواند در کار خود  پیشرفت کند.


ادامه این مقاله:

https://www.amin-inst.ac.ir/the-importance-of-rumor-in-everyday-needs


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 مشاهده مقالات بیشتر 

فن بیان و سخنوری برای مدیران

آشنایی و آموزش اصول و فنون مذاکره در بازاریابی (فصل اول)

۴۰ روش اصول فن بیان درهنگام برخورد با مشتری

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

📍مشهد، احمدآباد، بین رضا و طالقانی پلاک 252

☎️تلفن تماس :۳۸۴۷۷۶۵۰ـ۰۵۱

☑️ مدرسه عالی کسب و کار امین

www.amin-inst.ac.ir

 


برای دریافت اخبار و مطالب آموزشی بیشتر در اینستاگـــرام همراه ما باشید.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
موسسه آموزش عالی آزاد امین

ترفند های فروش در بازاریابی (قسمت اول)

ترفند های فروش در بازاریابی
 

دنیای امروزه ، دنیای تحولات سریع و گسترده در تمام ابعاد است. حال وهوای امروز تجارت نشان از جهانی شدن آن دارد. فرایندی که منجر به حضور و رقابت تنگاتنگ ظرفیت های مختلف تجاری شده است. آنچه به یقین می توان گفت این است که چنانچه کشوری به هر علت نتواند به این موج شتابان فراگیر بپیوندد در آینده ای نچندان دور، در صحنه ی رقابت های بین المللی به حاشیه کشیده می شود و بسیاری از فرصت های کسب و کار را به سود دیگران از دست می دهد.

در بخش مقالات سایت موسسه آموزش عالی امین، سلسله مقالاتی در خصوص ترفند های فروش در بازاریابی را گرد آوری کردیم تا شما عزیزان با فراگیری این تکنیک ها بتوانید بهتر، راحت تر و بیشتر فروش داشته باشید.

🔱اصول بازاریابی در سازمان شبکه ای

در این شرایط حاظر، تجارت عرصه ی فروشندگی نیز به عنوان زیر مجموعه ی تجارت (چه به صورت کلی در نظر گرفته شود یا جزئی) دستخوش تغییر است. هر فروشنده ای باید تصمیم بگیرد که در ارتباط با این تغییر کجا قرار بگیرد.

از گذشته تا به حال، فروشنده های قلابی در کمین هستند تا با کلاهبرداری، مشتری هارا مجبور به خرید محصول یا خدمات کنند .و  این گونه به نظر میرسد که وظیفه ی یک فروشنده این است که آنقدر باهوش و سمج باشد که مردم را وادار به آنچه نمی خواهند (یعنی خریدن )کنند. فروشنده ی امروزی باید در تماس نزدیک با مشتری بوده و نقش راهنما و مشاور او را داشته باشد .

🔱تعریف فروش

فروش یکی از عوامل زیرمجموعه بازاریابی است،در واقع فروش ،آخرین عملیات بازاریابی در یک معامله است ولی در عین حال آغاز یک رابطه طولانی مدت با مشتریان است

ترفند های فروش

ترفند های فروش

🔱تعریف فروش از نظر تام هاپکینز

فروشندگی، حرفه ای است پیچیده و قابل تامل.برای موفقیت در این حرفه باید از مهارت فنی و تخصصی و مهارت برقراری ارتباط و تعامل با دیگران برخوردار باشید. برخلاف تصورات عموم، فروشندگی، مجبور کردن مشتری برای خرید نیست. فروشنده، حلقه ارتباط دهنده زنجیره سازمان با مشتری است. فروشنده کسی است که نیاز مشتری را درک کرده و به منظور انتخاب صحیح، مشتری را صادقانه راهنمایی میکند و درآخر، قادر باشد توافق و اعتماد مشتری را برای خرید، جلب نماید.

🔱فروش شخصی

یکی دیگر از ترفند های فروش در بازاریابی و سیاست های تشویقی، فروش شخصی است. درواقع فروش یک ارتباط دوطرفه است. یک راه، ارتباط شخصی بین نماینده شرکت و مشتری بالقوه و ارتباط دوم، برگشت مشتری به شرکت است.اصلی ترین وظیفه فروشنده را باید این گونه بیان کرد که با فهم و شناخت درستی از نیاز مشتری، آن نیاز را با محصول شرکت مطابقت دهد و سپس مشتری را برای خرید وسوسه کند.

 🔱مراحل فرایند فروش معمولا به چند دسته تقسیم میشوند:

مشتری یابی

مرحله قبل از نزدیک شدن یا تماس با مشتری

مرحله تماس با مشتری

نمایش

حل مشکل

برطرف کردن اعتراضات

بستن قرارداد

پیگیری های پس از فروش

البته اهمیت هر مرحله در هر کشور متفاوت است.

🔱مشتری یابی، فرآیند شناسایی خریداران بالقوه و تخمین سودآوری خرید آنهاست.

اگر شرکتی قصد داشته باشد محصول خود را در کشور دیگری بفروشد، باید بداند که در کشور،از آن محصول چه مصرفی خواهد کرد، چه شرکتی آن را خواهد خرید و کدام شرکت توان مالی خرید را دارد. هر شرکتی که بهتر پاسخ دهد، موفقتر خواهد بود.

مشتری یابی موثر مستلزم تکنیک های حل مساله است که شامل شناخت و تطبیق نیاز مشتری با محصولات شرکت، هنگام ارائه نمایش فروش است. دو قدم بعدی، تماس با مشتری و نمایش است که شامل جلسات بین فروشنده و خریدار هستند. در فروش نهایی، شناخت فرهنگ و هنجارها کاملا لازم است. در بعضی از کشورها، خریدار منتظر معیارهایی است که فروشنده به وی ارایه می دهد. در طول نمایش، فروشنده باید به اعتراضات و سوال های خریدار پاسخ دهد. اعتراضات ممکن است ناشی از ماهیت تجارت یا خود شخص باشد. یک نکته معمول در آموزش فروش این است که شنونده خوبی باشیم. طبیعی است که در فروش جهانی، موانع ارتباطات بیانی و غیربیانی، تلاش فروشنده را دوچندان می کنند.

وقتی که نتیجه با موفقیت فروشنده پایان یابد، فروشنده به پایان وظیفه خود یعنی مرحله گرفتن درخواست سفارش میرسد. ولی مرحله آخر یک فروش موفق به اینجا ختم نمی شود، بلکه قدم آخر در فرآیند فروش ،به پیگیری های بعد از فروش می رسد تا از رضایت مشتری جهت خرید، اطمینان کامل حاصل شود.

ادامه مطلب:

https://www.amin-inst.ac.ir/marketing-tricks-in-marketing


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 مشاهده مقالات بیشتر 

۷ ایده برای بازاریابی اینترنتی موفق

آشنایی و آموزش اصول و فنون مذاکره در بازاریابی (فصل اول)

۱۰ استراتژی برای افزایش فروش موفق

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

📍مشهد، احمدآباد، بین رضا و طالقانی پلاک 252

☎️تلفن تماس :۳۸۴۷۷۶۵۰ـ۰۵۱

☑️ مدرسه عالی کسب و کار امین

www.amin-inst.ac.ir

 


برای دریافت اخبار و مطالب آموزشی بیشتر در اینستاگـــرام همراه ما باشید.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
موسسه آموزش عالی آزاد امین

🔴دوره مهارتی کاربردی MBA,DBA


️ویژه مدیران و صاحبین کسب وکار

 

🔴دوره مهارتی کاربردی MBA,DBA

 

کارگاه

کلاس

افزایش مهارت

به روز کردن اطلاعات مدیریتی

شناخت بازارهای نوین

بالا بردن تخصص

اصول مذاکره کردن

اصول ارتباط برقرارکردن

استراتژی های بازار و رقبا

رفتارحرفه ای دربازار و در محیط کار

تقویت کاریزمای مدیریتی

میزگرد

و....

 

🔵با کادر و اساتید مجرب...

 

️وبلاخره در آخرین ماه ازسال :

باماهمراه باشید در"طرح عیدانه"

 

#نجیبه_رمضانزاده

#موسسه_آموش_عالی_آزاد_امین

 

 

📲09356716918

05138477650

 

Www.amin-inst.ac.ir

 



۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
موسسه آموزش عالی آزاد امین

هفت قانون فروش موفق

فروش موفق

فروش موفق همچون آشپزی ترکیبی از علم و هنر است. هیچ گاه بدون این هفت ماده اولیه،به آشپز خانه نروید. اگر برای اماده کردن غذای خود،یکی از آن هارا نداشته باشید و یا آن‌ها را با نسبت اشتباهی ترکیب کنید،هیچ فروشی آغاز نمی شود.

از مثال دیگری استفاده می کنیم. فروش مثل شماره‌ گرفتن یک شماره تلفن هفت‌رقمی است. اگر می‌خواهید با فرد،ارتباط برقرار کنید، باید این اعداد را به طور صحیحی وارد کنید. در فروش نیز باید از این مراحل مشخص شده هفت ‌مرحله‌ای پیروی کنید تا بیشترین مقدار فروش، فروش مجدد و مشتریان معرفی‌شده را برای خود تضمین کنید.

🔱قانون اول: شناخت مشتریان واقعی

ممکن است مشتریان احتمالی زیادی برای محصولات و خدمات شما وجود داشته باشند، اما همه آن‌ها مشتریان احتمالی مناسب شما نیستند. اغلب مشتریان احتمالی برای شرکت شما و محصولات و خدمات شما مناسب نخواهد بود.

خریداران اصلی محصولات و خدمات شما چه کسانی می باشند؟برای فروش موفق در بیشترکسب ‌و ‌کارها، ۲۰ درصد مشتریان، ۸۰ درصد محصولات و خدمات را می‌خرند.تنها کار مهم شما، پیدا کردن آن قسمت ۲۰ درصدی مشتریان است. اگر در کار معامله سهام هستید، باید به دنبال مشتریانی باشید که بیش از همه معامله می‌کنند. اگر در کار فروش تبلیغات هستید، باید مشتریانی را پیدا کنید که بیشترین تبلیغات را می‌خرند.

این قضیه کاملا آشکار است، اما بسیاری از صاحبان کسب ‌و ‌کارها، هیچ گونه شناختی از بهترین مشتریان خود ندارند.افراد تیم خدمات مشتری، بازاریابی و نیروی فروش خود را گرد‌هم آورید تا درباره بهترین خریداران بازار صحبت کنند.

اولین کار شما تشخیص مشتریان واقعی از افراد عادی است. وقت کافی اختصاص بدهید و سوالاتی را بپرسید. انرژی و منابع فروش شما محدود هستند. نمی‌توانید آن‌ها را برای اشخاصی هدر دهید که نمی‌توانند یا نمی‌خواهند از شما خرید کنند.

مشتری احتمالی مناسب ،یک سری ویژگی‌هایی دارد که می‌توان آن‌ها را به این گونه طبقه‌بندی کرد:

  • مشکل: مشتری احتمالی مشکلی شفاف و مشخص دارد که محصول و خدمت شما آن‌را حل می‌کند.
  • زمان‌بندی: مشتری احتمالی نیازی واقعی دارد که توسط محصولات و خدمات شما برآورده می‌شود و هم‌اکنون این نیاز وجود دارد.
  • درد: مشتری ناراضی است و یا ناخرسندی‌هایی‌ دارد که برطرف کردن آن‌ها از عهده محصولات و خدمات شما ساخته است.
  • ارزش: مشتری احتمالی هدف مشخصی دارد که با کمک محصولات و خدمات شما با هزینه‌ای بسیار کمتر از ارزش خود هدف، می‌تواند به آن دست یابد.
  • نتیجه: مشتری احتمالی نیازی دارد و یا می‌خواهد به نتایج مشخصی دست یابد و محصولات و خدمات شما باعث می‌شود که سریع‌تر،راحت تر و ارزان ‌تر به آن نتیجه دست یابد و بدون استفاده از این محصولات و خدمات چنین امکانی برایش میسر نمی‌شد.

شفافیت از مهم ترین نکات در هر شرایطی و فروش موفق است. شما و مشتری احتمالی باید به‌ طور آشکاری بدانید که چه نیاز، مشکل، هدف، نتیجه یا دردی وجود دارد و چرا محصول یا خدمت شما روشی مقرون‌ به ‌صرفه برای مواجهه با آن‌هاست.

فروش موفق

فروش موفق

🔱قانون دوم: ایجاد حس اعتماد و صمیمیت

با‌ وجود همه تخصص‌هایی که در فرایند فروش مورد استفاده قرار می‌گیرد، اکثریت قریب ‌به ‌اتفاق تصمیمات خرید بر پایه احساسات، مخصوصا احساس خریداران (یا اطرافیان آن‌ها) نسبت به محصول و فروشنده اتخاذ می‌شود. نوع احساس خریدار به فروشنده، نوع احساس او نسبت به کل شرکت را شکل می‌دهد.

ادامه این مقاله:

http://www.amin-inst.ac.ir/seven-successful-sales-laws/


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
موسسه آموزش عالی آزاد امین

بهترین روش مدیریت به چه صورت به وجود می آید؟

هر مدیری خواهان موفقیت های چشم گیر در حیطه کار خودش است و دوست دارد روز به‌ روز طعم پیشرفت‌های بزرگ‌تری را بچشد. اما واقعیت این است که اولین قدم برای تجربه‌ی بهترین روش مدیریت ، توانایی برقراری ارتباط موثر با اعضای تیم است.

اگر روش مدیریت را ندانیم قادر به مدیریت «تیم» نباشیم، حتی با در دست داشتن بهترین استراتژی‌ها و مرتبط‌ترین تحصیلات هم هیچ موفقیتی در کار نخواهد بود. این مقاله هم به مدیران تازه‌کار کمک می‌کند تا برای تجربه‌ی بهترین روش مدیریت ترفندهایی بیاموزند، هم به مدیران زبده یادآوری می‌کند که چه مواردی را در مدیریت خود از قلم نیندازند.

واقعیت این است که مدیر بودن کار سختی است. خیلی‌ها ممکن است برای قابلیت‌های مورد نیازِ پُست مدیریت که شامل اداره‌ی خصوصیات شخصی، انگیزه‌ها و سبک‌های کاری کارمندان است، آماده نباشند.

اگر وظیفه‌تان این باشد که کار شخصی خود را درست انجام بدهید، کارتان ساده است. اما اگر لازم باشد کار دیگران را مدیریت کنید، آن‌ وقت است که چالش آغاز می‌شود.

جای هیچ شکی نیست که مدیریت، جذابیت‌ های خاص خود را هم دارد. کمک به کارمندان برای رشد کاری، به‌ سرانجام رساندن پروژه به کمک اعضای تیم و ساختن روابط و پل‌های ارتباطی با افراد معروف هر حوزه، از مزایای مدیر بودن است. مدیران فصلی اعتقاد دارند که کارشان سخت‌تر هم هست! چون هرچه بیشتر در یک سِمت بمانید، ریزه کاری های آن کار بیشتر دست‌تان خواهد آمد.

ساده‌ترین و بهترین روش مدیریت، زمانی است که میان‌ برهای مدیر بودن را از مدیران قبلی بیاموزید. اما اگر این امکان را ندارید هم نگران نباشید. در این مقاله میخواهیم بهترین روش های مدیریت را برای شما معرفی کنیم.

۱. به گوش دادن اولویت بالایی بدهید

خیلی از مدیران تازه‌کار، زمان زیادی را صرف این می‌کنند که چطور مکالمات خود را با کارمندان‌شان پیش ببرند. مثلا چطور درباره‌ی فهرست کارها صحبت کنند، چطور بازخورد بدهند و چطور فعالانه با کارمندان سر حرف را باز کنند. مسئله‌ای که مورد غفلت قرار می‌گیرد این است که خیلی از مدیران «گوش دادن» را تمرین نمی‌کنند.

آنها فکر می‌کنند «گوش دادن که کاری ندارد!» و با فرض اینکه این مهارت را به‌خوبی بلدند از کنار آن عبور می‌کنند. گوش دادنِ متمرکز و کنجکاوانه‌ی یک مدیر، احساس همبستگی و سرمایه‌گذاری شخصی در کارمندان ایجاد می‌کند.زمانی که به‌خوبی به کسی گوش می‌دهید، به فرد مقابل احساس ارزشمندی دست خواهد داد که مستقیما سبب ایجاد احساس تعهد می‌شود.

۲. قابلیت‌ها و استعداد های کارمندانتان را کشف کنید

مدیران روی اینکه کارمندان چگونه خود را بشناسند اثر مستقیم دارند. در یک کتاب مدیریتی به این اشاره شده است که تمام مدیران خارق‌العاده‌‌ی دنیا، استعدادهای کشف‌نشده‌ی کارمندان‌شان را نمایان می‌کنند. چنین کارمندانی این قدرت را پیدا می‌کنند که خیلی سریع‌تر و عمیق‌تر به توسعه‌ی شخصی بپردازند و به این ترتیب عملکرد کاریِ بهتری از خود نشان می‌دهند. چگونه چنین کاری عملی است؟ با کارمندان‌تان درباره‌ی استعدادهایشان صحبت کنید.

اکثر مدیران بیان می‌کنند که از نقاط قوت کارمندان‌ اطلاع دارند، اما اصولا درباره‌ی این استعدادها حرفی نمی‌زنند. بهترین روش مدیریت این است که جلسات فردی برای بازخورد دادن درباره‌ی قابلیت‌ها و رشد شخصی کارمندان‌تان ترتیب بدهید. طبق پدیده‌ی «اثر پیگملیون»، کارمندان تا سقف انتظارات مدیران قد می‌کشند!

پس برای مثال اگر به کارمند خود بگویید با توجه به فلان قابلیت بالقوه‌ی او، در او می‌بینید که به اهداف فروش بالاتر، قدرت سخنرانی بهتر یا راهکاری عملی‌تر برسد، در این صورت هم به رشد شخصی او کمک کرده‌اید، هم به سودآوری شرکت.

۳. تیم خود را نادیده نگیرید

برای اینکه بتوانید احساسات مثبت خود را به تیم منتقل کنید، کارمندان‌تان باید بتوانند شما را ببینند. بسیاری از مدیران غرق سندروم «مدیریت توسط ایمیل» می‌شوند. زمانی که حجم کارها زیاد است، ممکن است به‌ نظر برسد که کارآمدترین روش همین است که هم‌کلامی را کنار گذاشته و فقط از طریق ایمیل وظایف را به کارمندان دیکته کنید. اما این کار  اشتباه  است.


ادامه این مقاله:

http://www.amin-inst.ac.ir/how-does-the-best-management-approach-come-about



 مشاهده مقالات بیشتر 

میلیونرها با چه روش هایی مدیریت زمان دارند؟

دوره مدیریت در مشهد

۶نکته برای پیشرفت در مدیریت کسب و کار های کوچک



----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

📍مشهد، احمدآباد، بین رضا و طالقانی پلاک 252

☎️تلفن تماس :۳۸۴۷۷۶۵۰ـ۰۵۱

☑️ مدرسه عالی کسب و کار امین

www.amin-inst.ac.ir

 


برای دریافت اخبار و مطالب آموزشی بیشتر در اینستاگـــرام همراه ما باشید.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
موسسه آموزش عالی آزاد امین

۱۳ راه برای جذب مشتری

جذب مشتری

مشکل ترین مورد در آغاز یک کسب و کار چیست؟ برای عده ی زیادی از صاحبان کسب و کارهای جدید، پاسخ جذب مشتری است. خصوصا اگر بودجه ی بازاریابی محدود باشد. برای فروش، اینکه محصول یا خدمتی ارائه دهید که مردم به آن نیاز دارند به تنهایی کافی نیست. اگر برای جذب مشتری مشکل دارید، این استراتژی ها که درستی آن ها در گذر زمان اثبات شده اند را بکار ببرید.

۱ – برنامه ریزی داشته باشید

به این موضوع توجه کنید که مشتری ایده آل شما چه ویژگی هایی باید داشته باشد. اگر می خواهید به یک کسب و کار چیزی بفروشید، چه واحدی به احتمال زیاد محصول یا خدمات شما را خواهد خرید، و چه افرادی (در چه سطحی از سازمان) خرید آن واحد را تایید می کنند.

اگر نمی دانید با چند تماس تلفنی بفهمید!

بعد ببینید آن شخص به طور معمول چطور محصولات یا خدماتی مشابه محصولات و خدمات شما پیدا می کند. به چه جاهایی برای خرید مراجعه می کنند؟ احتمالا به حرف چه کسانی گوش می دهند یا در کجا به دنبال تامین محصول یا خدمات مورد نیازشان هستند؟

راهی را پیدا کنید تا اطلاعات، یا خودتان، را در مسیر آنها قرار دهید.

۲ –برای رسیدن به موفقیت فقط چند راه وجود دارد.

معمولا فروش زمانی اتفاق می افتد که مشتریان آینده از چند منبع مختلف در مورد محصولات شما چیزهایی می شنود. هر چه بیشتر درمورد شما بشنوند، احتمال اینکه از شما خرید کنند بیشتر خواهد شد.

۳– با روزنامه های محلی کار کنید.

روزنامه ها یا هفته نامه های محلی منبع بسیار خوبی برای اطلاعات تماس است و منجر به جذب مشتری و پیدایش مشتریان بالقوه می شود. به دنبال اسم افرادی باشید که ارتقا پیدا کرده اند، جایزه ای برده اند، کسب و کار جدیدی شروع کرده اند، یا هر کس که به طریقی می تواند مشتری بالقوه شما باشد.

به آنها تبریک بگویید یا اگر مقاله ای چاپ کرده اند به آنها بگویید که مقاله شان چقدر جذاب بوده است. در متن این تبریک از اسم و شعار شرکت خود استفاده کنید و اگر محصولی مرتبط با آنها دارید به آن اشاره کنید.


ادامه این مقاله:

http://www.amin-inst.ac.ir/13-ways-to-attract-customers


 مشاهده مقالات بیشتر 

۴۰ روش اصول فن بیان درهنگام برخورد با مشتری

۱۰ تکنیک روانشناسی برای مدیریت بازاریابی،افزایش فروش و مشتری

۱۰ استراتژی برای افزایش فروش موفق


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
موسسه آموزش عالی آزاد امین