۱۰ مطلب در فروردين ۱۳۹۸ ثبت شده است

آموزش فن بیان

فن بیان

می توان گفت که فن بیان و گویندگی یک هنر است. فرقی ندارد که می‌خواهید قصه‌ای تعریف کنید یا شعری را در جمعی، با صدای بلند بخوانید.به هرحال باید فن بیان و گویندگی را به‌خوبی بدانید.

مثلا باید با محتوایی که ارائه می‌کنید، مأنوس باشید و بتوانید بر نکاتی که لازم است تأکید بیشتری کنید و از بعضی موارد نیز عبور کنید. فن بیان و گویندگی هنری است که می‌تواند مخاطبان شما را تحت تأثیر قرار دهد و به جذابیت شما درحین سخنرانی و صحبت کردن بیفزاید.

ما نکاتی را در این مقاله مطرح کرده ایم تا شما بتوانید گویندگی و فن بیان خود را تقویت کنید. با ما همراه باشید:

فنون صحبت کردن

۱. به روش همزمان صحبت کردن و خواندن عادت کنید

این فن و تکنیک در مواقعی‌ که باید متن یا شعری را از رو بخوانید بسیار مهم است. حفظ کردن متن و شعر هم فکر خوبی است اما باید بتوانید به‌راحتی به متن ها هم نگاهی داشته باشید و از صحیح بودن آنچه می‌گویید، اطمینان حاصل کنید.

  • هنگامی که قرار است متنی را برای جمع بخوانید، بهتر است از قبل آن را چند بار تمرین کنید تا با واژه‌ها و عبارات آشنا شوید. وقتی با متن آمیخته شده باشید و کاملا آن را فهمیده باشید، می‌توانید درحین صحبت کردن به مخاطبان نگاه کنید و با آن ها ارتباط برقرار کنید.
  • آهنگ واژگان را درک کنید. وقتی شعر یا حتی داستان می‌خوانید به‌ویژه داستان‌هایی که شفاهی هستند، طول جملات و کلمات آهنگ خاصی دارد. باید تلاش کنید تا با آهنگ این جملات و واژه‌ها آشنا شوید تا بهتر بتوانید آنها را با صدای بلند و برای جمع، ادا کنید.
  • درهنگام تعریف داستان و… نباید صرفا متکی به متن باشید. باید بتوانید سرتان را از روی کاغذ بلند کرده و با مخاطبان خود ارتباط چشمی برقرار کنید. وقتی به عنوان گوینده ظاهر می‌شوید باید نقشی فعال و پویا داشته باشید.تنها از روی متن خواندن و جملات را بی حس پشت سر هم ردیف کردن هیچ فایده ای ندارد.
ادامه این مقاله:

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 مشاهده مقالات بیشتر 

آشنایی و آموزش اصول و فنون مذاکره در بازاریابی (فصل اول)

زبان بدن در سخنرانی

ده نکته برای تقویت مهارت گفتگو

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

📍مشهد، احمدآباد، بین رضا و طالقانی پلاک 252

☎️تلفن تماس :۳۸۴۷۷۶۵۰ـ۰۵۱

☑️ مدرسه عالی کسب و کار امین

www.amin-inst.ac.ir

 


۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
موسسه آموزش عالی آزاد امین

آپدیت مقاله اصول مدیریت مالی شخصی

مدیریت مالی شخصی

مدیریت مالی شخصی علم مدیریت پول است و تمامی تصمیمات و فعالیت‌های مالی یک فرد نظیر کسب درآمد، پس انداز کردن، سرمایه گذاری و خرج کردن را در برمیگیرد. برنامه ریزی های مدیریت مالی شخصی به‌صورت عمومی شامل تحلیل وضعیت مالی کنونی، پیش‌بینی نیازهای کوتاه‌ مدت و بلندمدت و اجرای یک برنامه‌ی همه‌جانبه برای پوشش تمام نیازها، با درنظرگیری محدودیت‌های مالی است.

مدیریت مالی شخصی به درآمد، هزینه‌ها، نیاز‌های هر فرد، اهداف و تمایلات هر شخصی بستگی دارد.این فرآیند، بهترین راه‌ها را برای بودجه ‌بندی حرفه ‌ای و افزایش درآمد را در اختیار شما قرار می‌دهد. در ادامه با مجموعه مقالات موسسه آموزش عالی آزاد امین همراه باشید تا راهکارهای کاربردی برای این فرآیند را به راحتی بیاموزید.

به روزرسانی:1398/01/27

مدیریت مالی شخصی با بودجه‌بندی حرفه‌ای

🔱۱. برای هر دوره‌ی زمانی ، بودجه‌ای مشخص در نظر بگیرید

هدف از بودجه‌بندی این است که بتوانید دخل ‌وخرجتان را کنترل کنید و روی موارد مالی مهم‌تر متمرکز شوید. فراموش نکنید که بودجه‌بندی زمانی معنا پیدا می‌کند که مدت زمان مشخصی برای صرف هر بودجه در نظر بگیرید.

برای شروع، بهتر است یک دید اولیه و کلی از وضعیت کنونی خودتان به‌دست بیاورید. روند تراکنش‌های مالی خود را در طول یک ماه به‌ شکل صحیحی ثبت کنید تا وضعیت مالی مختص‌ خود را به‌ دست بیاورید. این کار به شما نشان می‌دهد که هزینه‌های کم در طولانی‌ مدت به چه مبالغ هنگفتی تبدیل می‌شوند و همچنین مواردی را به شما یادآوری می‌کند که در حالت عادی نسبت به آنها بی‌توجه بوده‌اید.

🔱۲. رژیم پول نقد بگیرید

اگر بیش‌ از اندازه خرج می‌کنید،با این راه‌ِ حلی که ما به شما پیشنهاد میکنیم، می‌توانید خودتان را از این مخمصه نجات دهید. کارت بانکی خود را در منزل بگذارید و مبلغ موردنیازتان را به‌صورت نقد حمل کنید.و یا یک کارت بانکی دیگری داشته باشید تا به‌جای حمل پول نقد،‌ همان مقدار را در کارت ذخیره کنید و به همراه خود داشته باشید. این کار باعث میشود تا جلوی ولخرجی های شما گرفته شود.

همچنین ممکن است مقاله ویژگی های مشاور مالی و سرمایه گذاری و بررسی وظایف آنان برای شما مفید باشد.

ادامه این مقاله:

https://www.amin-inst.ac.ir/principles-of-personal-finance/


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 مشاهده مقالات بیشتر 

ویژگی های مشاور مالی و سرمایه گذاری و بررسی وظایف آنان

توصیه‌های وارن بافت برای موفقیت مالی

تاثیر فن بیان و نفوذ کلام در زندگی

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


📍مشهد، احمدآباد، بین رضا و طالقانی پلاک 252

☎️تلفن تماس :۳۸۴۷۷۶۵۰ـ۰۵۱

☑️ مدرسه عالی کسب و کار امین

www.amin-inst.ac.ir

 


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
موسسه آموزش عالی آزاد امین

ترفند های فروش در بازاریابی(قسمت دوم)

ترفند های فروش

دنیای امروزه ، دنیای تحولات سریع و گسترده در تمام ابعاد است. حال وهوای امروز تجارت نشان از جهانی شدن آن دارد. فرایندی که منجر به حضور و رقابت تنگاتنگ ظرفیت های مختلف تجاری شده است. آنچه به یقین می توان گفت این است که چنانچه کشوری به هر علت نتواند به این موج شتابان فراگیر بپیوندد در آینده ای نچندان دور، در صحنه ی رقابت های بین المللی به حاشیه کشیده می شود و بسیاری از فرصت های کسب و کار را به سود دیگران از دست می دهد.

در بخش مقالات سایت موسسه آموزش عالی امین، سلسله مقالاتی در خصوص ترفند های فروش در بازاریابی را گرد آوری کردیم تا شما عزیزان با فراگیری این ترفند ها بتوانید بهتر، راحت تر و بیشتر فروش داشته باشید.

تکنیک جایگزینی

در مواقعی که مشتری، بیشتر از یک گزینه برای انتخاب دارد و شک دارد که کدام را بردارد، باید از مشتری سوال کنید کدام یکی را دوست داری؟ ما آدم ها همگی خوشمان می آید از اینکه چند گزینه خوب برای انتخاب داشته باشیم. اما اگر فقط یک گزینه برای انتخاب وجود دارد، باید گزینه های جدید ایجاد کنید:

گران است؟ ما تخفیف می دهیم، چقدر نقد دارید؟ قسط می بندیم.

تکنیک مراقبت

مشتری باید این را احساس کند که اگر در انتخاب او اشتباهی صورت میگیرد، شما مراقب اوضاع هستید و او را تنها نمی گذارید. این حس، حس بسیار خوبی برای مشتری است. اینکه در هنگام فروش،به چه نحوی می توانید از این تکنیک استفاده کنید، به خودتان بستگی دارد. مشتریان، حتی در آخرین لحظات خرید هم شک دارند.در این مواقع، اگر شما به آنها اطمینان بدهید که هیچ دلیلی برای نگرانی وجود ندارد و شما مراقب همه چیز هستید، خیالشان راحت می شود و  به سمت یک خرید بزرگ نزدیک می شوند.

ترفند های فروش

ترفند های فروش

 تکنیک ثانویه

یکی دیگر از ترفند های فروش در بازاریابی ، تکنیک ثانویه است. اگر مشتری شما خریدار ماشین است، روی یک بحث ثانویه در خرید ماشین تمرکز کنید، نه روی بحث اصلی خرید. مثلاً بگویید رنگش چطور است، این رنگ را دوست دارید؟ رنگ، یک عامل ثانویه است. اصل قضیه، خود ماشین است، و شما با این سوال، فروش را به سمت نهایی شدن می برید

ادامه این مقاله:

https://www.amin-inst.ac.ir/marketing-tricks-in-marketing-part-ii/


---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 مشاهده مقالات بیشتر 

هفت قانون فروش موفق

۲۱نکته برای تبدیل شدن به فروشنده حرفه ای

کتاب”قانون طلایی فروش”

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

📍مشهد، احمدآباد، بین رضا و طالقانی پلاک 252

☎️تلفن تماس :۳۸۴۷۷۶۵۰ـ۰۵۱

☑️ مدرسه عالی کسب و کار امین

www.amin-inst.ac.ir

 


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
موسسه آموزش عالی آزاد امین

۲۱ نکته برای رهبری و مدیریت تیم

مدیریت

🔱 مدیریت کردن آدم‌های بی انگیزه کاره خیلی دشواری است.

پس خودتان را اصلا درگیر این قضیه نکنید و اصلا آن هارا رو استخدام نکنید تا مجبور به انجام این کار نباشید.

🔱افراد متفاوت، مدیریت متفاوتی را لازم دارند. خودتون را وفق بدهید، انعطاف‌پذیر باشید تا متوجه شوید چه چیزی باعث می‌شود هرکدوم از اعضای تیم شما به بالاترین سطح عملکردی خودش برسد.

🔱به طورمداوم و مستقیم بازخورد بدهید.

به عنوان یک مدیر، ساده‌ است که صبر کنید و یک انتقاد بحرانی رو در لفافه بگویید، ولی این کار خودخواهانه‌ به نظر می رسد. من تلاش می‌کنم در اولین فرصتی که بتوانم اتاق کنفرانس رو برای برگذاری جلسه با آن شخص داشته باشم، بازخوردم را منتقل کنم، و برای یک جلسه رسمی رو در رو در روزهای بعد صبر نمی‌کنم.

🔱بازیکنان و کارکنان ‌خوب ،عاشق شنیدن نظرات انتقادی در مورد عملکردشان هستند، و وقتی بازیکنان متوسط تلاشی برای شنیدن بازخوردهای مربوط به خودشان نمی‌کنند، واقعا ناراحت می‌شوند. بازیکنان ‌خوب خودتان را با ارائه بازخورد عملی برای همه افراد تیم، و تشخیص عملکردهای برتر، راضی نگه دارید.

🔱ارتباط سخت‌ترین کاری است که شما انجام می‌دهید. وقت زیادی بر روی ارتباطات خودتان و هم روی بهبود ارتباط اعضای تیم خود بگذارید.

🔱سریع اخراج کنید!

اگر کسی که کارش را بد انجام می‌دهد را زود اخراج نکنید، ممکنه کسانی که کارشان رو خوب انجام می‌دهند رو هم از دست بدهید. تاثیر کسی که کارش را بد انجام می‌دهد،بر روی کسی که کارش را خوب انجام می‌دهد رو دست کم نگیرید!

تیم شما حتی می‌تواند با افراد کمتر، سریعتر حرکت کند.

و نهایتا اخراج کسی که کارش خوب نیست، آسون‌تر از این است که به خاطر تمام شدن سرمایه، مجبور شوید یک کارمند خوب را اخراج کنید. پس کسی که کارش را بد انجام می‌دهد اخراج کنید، قبل از اینکه مجبور بشوید شخصی را که کارش را خوب انجام می‌دهد رو اخراج کنید.


ادامه این مطلب:

https://www.amin-inst.ac.ir/21-tips-for-leadership-and-team-management


---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


 مشاهده مقالات بیشتر 

مدیر بازاریابی و نقش آن در موفقیت سازمان

معرفی مشاور مدیریت حرفه ای و بررسی وظایف آن

۶نکته برای پیشرفت در مدیریت کسب و کار های کوچک

 ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
موسسه آموزش عالی آزاد امین

زندگی نامه جالب کلنل ساندرز(KFC) در راه موفقیت

راه موفقیت

اگر اهل غذاهای بیرون از منزل باشید،احتمالا مرغ سوخاری کنتاکی را امتحان کرده‌اید. اما این غذای خوشمزه و پرطرفدار، داستان بسیار جالبی دارد. در سال ۱۹۳۰، هارلند ساندرز دستورالعمل پخت این غذا را ابداع و رستورانی با همین نام تأسیس کرد.

و به طوری که امروزه رستوران‌های زنجیره‌ای کی اف سی در سراسر جهان، حدودا هزاران شعبه دارند و غذای اصلی آنها مرغ سوخاری کنتاکی است. اگر می‌خواهید با داستان زندگی پر فراز و نشیب و راز موفقیت کلنل ساندرز آشنا شوید، این مقاله را از دست ندهید.

ساندرز: از آشپزی در ۷ سالگی تا مشغول به کار شدن در پمپ بنزین

هارلند ساندرز در سال ۱۸۹۰ به دنیا آمد. او درسن شش سالگی پدرش را از دست داد و به دلیل اینکه مادرش تمام روز کار می‌کرد، مجبور شد خودش از برادر و خواهر کوچک‌ترش مراقبت کند. یکی از وظایف ساندرز، غذا دادن به خواهر و برادرش بود و به همین دلیل، در ۷ سالگی توانست به‌خوبی یک آشپز، غذا درست کند.

هنگامی که ساندرز ۱۲ساله بود، مادرش ازدواج کرد و از آنجا که این ناپدری جدید علاقه‌ای به پسرها نداشت، ساندرز را دور از خانه به کار در یک مزرعه وادار داشت و برادرش را به خانه‌ی عمه‌شان فرستاد تا با آنها زندگی کند. ساندرز به زودی متوجه شد که برای بهتر زندگی کردن باید تمام روز را کار کند، بنابراین به ناچار مدرسه را رها کرد. به این ترتیب، نیمه‌ی اول زندگی ساندرز به انجام کارهای عجیب و غریب مانند کار در پمپ بنزین، فروشندگی و پر کردن مخزن سوخت قطارها سپری شد و مدتی هم کارمند اداره‌ی بیمه بود.

اولین قدم های موفقیت

در سال ۱۹۳۰، ساندرز موفق شد در یکی از غرفه‌های فروشگاه کنار پمپ‌بنزینی که در آن کار می‌کرد، یک غذاخوری کوچک راه‌اندازی کند. او در آنجا برای مسافران غذا سرو می‌کرد و از آنجا که کیفیت غذاهایش مورد پسند مسافران بود،خیلی سریع به محبوبیت دست یافت. پس از مدتی، ساندرز جایگاه پمپ‌بنزین را نیز خریداری کرد و در آنجا یک رستوران کامل و بزرگ ساخت.

راه موفقیت

راه موفقیت

ابتکار جادویی مرغ سوخاری

در سال ۱۹۳۹، ساندرز متوجه شد سوخاری کردن مرغ به همراه ۱۱ گیاه و ادویه‌ای که در برای پختن به‌کار می‌برد، در دستگاه‌های بخارپز آن زمان (که با دستگاه های نوع امروزی تفاوت دارد) دقیقا همان غذایی است که اوهمیشه به ‌دنبال آن بوده است. این اولین پیشرفت واقعی ساندرز از زمان افتتاح رستورانش بود.


ادامه این مقاله:

https://www.amin-inst.ac.ir/colonel-sanders-interesting-biography-kfc-for-success/


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 مشاهده مقالات بیشتر 

ترفند های فروش در بازاریابی

هفت قانون فروش موفق

۱۳ راه برای جذب مشتری

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------چ

📍مشهد، احمدآباد، بین رضا و طالقانی پلاک 252

☎️تلفن تماس :۳۸۴۷۷۶۵۰ـ۰۵۱

☑️ مدرسه عالی کسب و کار امین

www.amin-inst.ac.ir


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
موسسه آموزش عالی آزاد امین

اپدیت مقاله مدیر بازاریابی و نقش آن در موفقیت سازمان

مدیر بازاریابی

در دنیای رقابتی امروز، نقش مدیر بازاریابی در موفقیت سازمان هر روزسنگین‌تر می‌شود. مدیر بازاریابی باید همه‌ فن‌حریف باشد و در عین اینکه توانایی تحلیل منطقی داده‌های جمع‌آوری‌شده از بازار را دارد، خلاقیت کافی برای ایجاد تمایز از رقبا را هم در خود بپروراند. در این مقاله، به نکاتی اشاره می کنیم  که هر مدیر بازاریابی برای دستیابی به موفقیت، به آنها نیاز دارد.مطالعه ی این نکات به شما کمک خواهد کرد اطلاعات بیشتری درمورد وظایف و عوامل موفقیت یک مدیر بازاریابی داشته باشید.

به روزرسانی:۱۳۹۸/۰۱/۱۱

بیشتر مردم بر این باور اند که «خودِ کالا مهم نیست، مهم این است که آن را چطور به فروش برسانید».

این جمله در دنیای امروزی که درباره‌ی بیشترِ کالاها بازار رقابتی وجود دارد و خریدار می‌تواند کالای مورد نیازش را به انتخاب خودش از بین گزینه‌های مختلف انتخاب کند، تا حدی اغراق ‌آمیز است و بیشتر برای شرایط «مونوپولی» یا «الیگوپولی/ انحصار چندجانبه» کاربرد دارد که تعداد فروشنده‌ها محدود و خریداران فراوان هستند.

در محیط رقابتی، کالا نیز اهمیت بالایی دارد و باید چند نیاز یا تقاضای مشتری را رفع کند. کارمندان بخش بازاریابی باید محصول را برای مخاطب مفهوم‌ سازی کنند، آن را راه‌اندازی کنند و بازخورد بگیرند. جای تعجب نیست که وظیفه‌ی مدیربازاریابی در سازمان، یک وظیفه‌ی استراتژیک محسوب می‌شود و کارمندان بخش بازاریابی به‌تدریج به سِمت‌های مدیریتی و حتی هیئت‌مدیره ارتقا پیدا می‌کنند.

در مقایسه با مدیران بخش فنی و بخش منابع انسانی، احتمال اینکه مدیر بازاریابی به مدیریت ارشد شرکت برسد، بیشتر است.وظیفه های مدیربازاریابی بسیارسخت است، زیرا علاوه بر تلاش فراوان، به مهارت های ارتباطی، قدرت مفهوم‌ سازی، مهارت‌های بین‌فردی و توانایی فعالیت در فشار کاری بالا نیز احتیاج دارد. در ادامه این مقاله ،به ۱۱ نکته مهم می‌پردازیم که شما را به یک مدیر بازاریابی موفق تبدیل می‌کند.

🔱۱. آگاه باشید که در ذهن مصرف‌کننده چه می‌گذرد

توسعه‌ی برند یا برندهای شرکت، یکی از مهم ترین وظایف مدیر بازاریابی است.در واقع با توسعه‌ی برند به توسعه‌ی محصول کمک می کنیم تا نیاز یا مشکل مصرف‌کننده را تشخیص بدهیم.

مدیر بازاریابی باید در کنار برندسازی، خودِ شرکت را هم توسعه بدهد. مدیر ارشد بازاریابی ممکن است درگیر طراحی و ساخت لوگو، تعریف و طراحی محصول، توسعه، برندسازی، کمپین‌های تبلیغاتی، آزمون بازاریابی، راه‌اندازی شبکه‌ی توزیع و … باشد. درک روحیات مصرف ‌کننده و برنامه ریزی برای برندسازی براساس آنها، مهم‌ترین عامل موفقیت هر مدیر بازاریابی است.

🔱۲. ذات فروش را درک کنید

مدت زیادی است که در سلسله‌مراتب سازمانی، جایگاه مدیر بازاریابی بالاتر از تیم فروش قرار می‌گیرد، تیم بازاریابی درگیر فرایند خرده فروشی نمی‌شود بلکه این کار، جزو وظایف مدیران فروش و مدیران اجرایی است. بنابراین،یکی از نکات مهم این است که افراد بخش بازاریابی با بخش فروش، ارتباط نزدیکی داشته باشند و هنر فروش را از نزدیک مشاهده کنند.

مدیر بازاریابی نیاز دارد مهارت‌های فروش را یاد بگیرد تا به‌وسیله‌ی آنها بتواند افراد شرکت را برای پذیرفتن استراتژی‌، ایده‌ها، تعریف وظایف و تصمیمات خود متقاعد کند. درست است که مدیر بازاریابی لازم نیست کار فروش در خرده‌فروشی‌ها را انجام بدهد، اما خوب است که روحیات مشتری و پویایی خرده‌فروشی را درک کند. خرده‌فروشان نقش مهمی در گسترش برند در لحظه‌ی خرید دارند و این نقش نباید از چشم مدیر بازاریابی دور بماند.

🔱۳. ایده پردازی کنید و پرشور باشید.

اصولا ایده‌ی اولیه‌ی کالاهای جدید از سمت بازاریابی می‌آید و در مرحله بعد به مدیران ارشد منتقل می‌شود. درصورتی‌ که مدیریت با ایده موافقت کند، به بخش فنی منتقل شده تا امکان اجرای محصول جدید سنجیده شود. مدیر بازاریابی باید ایده پردازی کند و نسبت به شغلش، کالا و ارائه‌ی آن به بازار، شور و شوق نشان بدهد. اگر مدیر بازاریابی انرژی و ذوقی نداشته باشد، هرقدرهم که شرکت برای پروموشن‌ها هزینه کند، بی‌فایده خواهد بود.

انرژی بخش بازاریابی باید در تمام شرکت نفوذ و به قسمت های دیگر هم سرایت کند. همین موضوع احتمال موفقیت کالا و برند را بالا می‌برد.

ادامه این مقاله:

https://www.amin-inst.ac.ir/the-role-of-marketing-manager-in-the-success-of-the-organization/


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 مشاهده مقالات بیشتر 

برسی خدمت عارضه یابی بازاریابی و فروش

۱۳ راه برای جذب مشتری

۱۰ تکنیک روانشناسی برای مدیریت بازاریابی،افزایش فروش و مشتری


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
موسسه آموزش عالی آزاد امین

ترفند های فروش در بازاریابی

ترفند های فروش

 

🔱قانون۲۰/۸۰ مشتری یابی در ترفند های فروش در بازاریابی

بنا بر قانون۲۰/۸۰، به طور تقریبی، ۸۰ درصد از محصولات شما را ۲۰ درصد از مشتریان تان خریداری می کنند. یعنی ۲۰ درصد از مشتریان شما ۸۰ درصد از درآمدتان را تأمین می کنند. پس برای مشتریان بهتر، زمان بیشتری را اختصاص بدهید. ارتباط برقرار کنید و به مشتریان قدیمی خود زنگ بزنید. این کار بسیار راحت و البته مهم است. اما همیشه به فکر جذب مشتریان جدید باشید.

فرآیند فروش به طور خلاصه ۳ مرحله دارد: پیدا کردن مشتری،شفاف سازی برای  مشتری که چرا خرید از شما، بهترین خرید است و بالاخره نهایی سازی فروش.سعی کنید ۸۰ درصد از وقت تان را بگذارید برای پیدا کردن مشتری و صحبت با او و تنها ۲۰ درصد باقیمانده را برای نهایی سازی فروش اختصاص دهید.

🔱قانون۳۰/۷۰ در ترفند های فروش در بازاریابی

شاید دیده باشید که معمولاً فروشنده ها خیلی حرف می زنند. اما فروشنده خوب، سوال های خوب و گزیده می پرسد.  وظیفه شما به عنوان یک فروشنده این است که تنها، ۷۰ درصد گوش کنید و ۳۰ درصد سوال کنید. کار شما فقط کمک به مشتری است.و البته باید گفت که تنها فروشنده های ضعیف هستند که زود قیمت می دهند. در یک گفتگوی خوب، مشتری خودش قیمت را می پرسد. وقتی مشتری با رفتارش به شما پاسخ (نه) می دهد، فروش را متوقف نمی کند، بلکه ازشما دعوت می کند که اطلاعات بیشتری در اختیار او قرار بدهید.

در موضوع ترفند های فروش در بازاریابی ، آنهایی که به دنبال جذب مشتری بیشتری هستند، باید هوش و شخصیت برتری داشته باشند و حتی در این روند، نوع لباس پوشیدن، صحبت کردن و راه رفتنشان هم اهمیت پیدا می کند. رقابت در فروش، مثل رقابت در مسابقات ورزشی است که اگر دائم آموزش نبینید و تمرینی نداشته باشید، رقبا از شما جلو خواهند زد.

🔱شناخت گروه هدف

مشتریان شما واقعاً چه کسانی هستند؟ کجایی اند؟ چند ساله اند؟ میانگین در آمدشان چقدر است؟ میانگین تحصیلاتشان چطور؟ هرچه اطلاعات شما درباره مشتری ها یا گروه هدفتان دقیق تر باشد، مشتری هایتان را بهتر می توانید انتخاب کنید. آن وقت به جای اینکه مسلسل بردارید و شروع کنید به رگبار بستن، کافی است یک تیر و کمان بردارید و با دقت تیر بیاندازید. واقعیت این است که هیچ کدام از مشتری ها به شما، شرکت شما و محصول شما اهمیتی نمی دهند. آنها فقط نگاه می کنند که شما چکار می کنید تا آنها راحت تر زندگی کنند.

ترفند های فروش

ترفند های فروش

چه تفاوت فاحشی را می توانید در کیفیت زندگی آنها ایجاد کنید؟ مثلاً اگر یک مشتری می رود سراغ بیمه، هیچ علتی ندارد جز اینکه می خواهد احساس امنیت داشته باشد و احساس امنیت یعنی ارتقای کیفیت زندگی، یعنی بهبود زندگی. پس شما باید درباره محصولات و خدمات خودتان تبلیغ کنید و به وضوح به مشتریانتان بگویید که مزایای محصول شما چیست.

مشتری باید این را درک کند که شما خصوصیات کالای مورد نیاز او را کاملاً شناخته اید و توانسته اید محصولی به او عرضه کنید که اگر بهترین نباشد، یکی از بهترین های موجود در بازار است. باید مدام این سوال را از خودتان بپرسید که این مشتری چرا محصول شما را می خرد و چرا آن یکی را نمی خرد؟ اگر چشمتان را به این حقیقت مهم ببندید، به یقین فروشنده موفقی نخواهید بود.


ادامه این مقاله:

 https://www.amin-inst.ac.ir/marketing-tricks-in-marketing-2/


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


 مشاهده مقالات بیشتر 

مدیر بازاریابی و نقش آن در موفقیت سازمان

۱۰ تکنیک روانشناسی برای مدیریت بازاریابی،افزایش فروش و مشتری

راه های اندازه گیری رضایت مشتری با روش نظرسنجی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
موسسه آموزش عالی آزاد امین

اصول مدیریت مالی شخصی

مدیریت مالی

مدیریت مالی شخصی علم مدیریت پول است و تمامی تصمیمات و فعالیت‌های مالی یک فرد نظیر کسب درآمد، پس انداز کردن، سرمایه گذاری و خرج کردن را در برمیگیرد. برنامه ریزی های مدیریت مالی شخصی به‌صورت عمومی شامل تحلیل وضعیت مالی کنونی، پیش‌بینی نیازهای کوتاه‌ مدت و بلندمدت و اجرای یک برنامه‌ی همه‌جانبه برای پوشش تمام نیازها، با درنظرگیری محدودیت‌های مالی است.

مدیریت مالی شخصی به درآمد، هزینه‌ها، نیاز‌های هر فرد، اهداف و تمایلات هر شخصی بستگی دارد.این فرآیند، بهترین راه‌ها را برای بودجه ‌بندی حرفه ‌ای و افزایش درآمد را در اختیار شما قرار می‌دهد. در ادامه با مجموعه مقالات موسسه آموزش عالی آزاد امین همراه باشید تا راهکارهای کاربردی برای این فرآیند را به راحتی بیاموزید.

مدیریت مالی شخصی با بودجه‌بندی حرفه‌ای

🔱۱. برای هر دوره‌ی زمانی ، بودجه‌ای مشخص در نظر بگیرید

هدف از بودجه‌بندی این است که بتوانید دخل ‌وخرجتان را کنترل کنید و روی موارد مالی مهم‌تر متمرکز شوید. فراموش نکنید که بودجه‌بندی زمانی معنا پیدا می‌کند که مدت زمان مشخصی برای صرف هر بودجه در نظر بگیرید.

برای شروع، بهتر است یک دید اولیه و کلی از وضعیت کنونی خودتان به‌دست بیاورید. روند تراکنش‌های مالی خود را در طول یک ماه به‌ شکل صحیحی ثبت کنید تا وضعیت مالی مختص‌ خود را به‌ دست بیاورید. این کار به شما نشان می‌دهد که هزینه‌های کم در طولانی‌ مدت به چه مبالغ هنگفتی تبدیل می‌شوند و همچنین مواردی را به شما یادآوری می‌کند که در حالت عادی نسبت به آنها بی‌توجه بوده‌اید.

🔱۲. رژیم پول نقد بگیرید

اگر بیش‌ از اندازه خرج می‌کنید،با این راه‌ِ حلی که ما به شما پیشنهاد میکنیم، می‌توانید خودتان را از این مخمصه نجات دهید. کارت بانکی خود را در منزل بگذارید و مبلغ موردنیازتان را به‌صورت نقد حمل کنید.و یا یک کارت بانکی دیگری داشته باشید تا به‌جای حمل پول نقد،‌ همان مقدار را در کارت ذخیره کنید و به همراه خود داشته باشید. این کار باعث میشود تا جلوی ولخرجی های شما گرفته شود.

همچنین ممکن است مقاله ویژگی های مشاور مالی و سرمایه گذاری و بررسی وظایف آنان برای شما مفید باشد.

مدیریت مالی

🔱۳. هر روز یک دقیقه تأمل کنید

سعی کنید روزی یک دقیقه با آرامش بنشینید و تراکنش‌های مالی خود را در آن روز مرور کنید. این ۶۰ ثانیه به شما کمک می‌کند تا مشکلات را سریع شناسایی کنید، جریان اهداف خود را دنبال کنید و برای بقیه‌ی روز، روند مناسبی برای هزینه‌هایتان در نظر بگیرید. برای راحتی کار می‌توانید دریافت‌ها و پرداخت‌های خود را در اپلیکیشن‌های مدیریت مالی شخصی ثبت کرده تا در‌نهایت ،اماری مشخص از وضعیت مالی خود داشته باشید .


ادامه این مقاله:

https://www.amin-inst.ac.ir/principles-of-personal-finance/


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


 مشاهده مقالات بیشتر 

ویژگی های مشاور مالی و سرمایه گذاری و بررسی وظایف آنان

توصیه‌های وارن بافت برای موفقیت مالی

تاثیر فن بیان و نفوذ کلام در زندگی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
موسسه آموزش عالی آزاد امین

۸ فعالیتی که افراد موفق ،زمانشان را برای آن ها هدر نمی دهند

افراد موفق

همه‌ی ما گاهی ‌اوقات درگیر فعالیت‌هایی می‌شویم که هیچ کمکی به ما برای رسیدن به موفقیت نمی‌کند.خود من تاکنون این اشتباه را کرده ام، اما زمانی ‌که قصد داشتم کارآفرین شوم، تغییرات لازم را در زندگی خود اعمال کردم.آن زمان بود که فهمیدم هر ثانیه درطول روز چقدر اهمیت دارد. هیچ ‌زمانی برای تمرکزروی فعالیت‌هایی که به کسب‌وکار من کمک نمی‌کرد، وجود نداشت.

همه ما در زندگی به دنبال کسب موفقیت هستیم، اما گاهی اوقات، وقت خود را با انجام‌ کارهایی که ما را از رسیدن به هدف باز می‌دارند، تلف می‌کنیم. دراغلب موارد، متوجه این کار نیستیم، تاوقتی‌ که شخص دیگری به آنها اشاره می ‌کند.

باید کیفیت فعالیت‌هایی را که در طول روز انجام میدهید را، بررسی کنید. عواملی که وقت شما را تلف می‌کنند، شناسایی کنید.در این مقاله به معرفی ۸ فعالیتی خواهیم پرداخت که افراد موفق درطی روز، زمان شان را برای آنها تلف نمی‌کنند.

🔱۱. افراد موفق ، بیش از حد در شبکه های اجتماعی وقت نمیگذرانند.

گشت و گذار در شبکه‌های اجتماعی، چک‌کردن پیغام های فیسبوک،چرخ زدن در اینستاگرام، خواندن آپدیت‌های توئیتر، همه، بخشی از زندگی روزانه هستند. اما اگر به زمان‌هایی که در این شبکه‌ها حضور دارید، دقت نکنید؛ زمان به‌سرعت می‌گذرد و نمی‌توانید به کارهایتان برسید.

بنابراین یک وقتی مشخص و محدودی را برای چک‌کردن آنها اختصاص بدهید یا اینکه بعد از تمام‌شدن کارهای ضروری، سراغ آنها بروید. به‌عنوان جایزه‌ی انجام کارها ، خودتان را مجاز به استفاده از شبکه‌های اجتماعی بدانید.

🔱۲. افراد موفق روز خود را بدون نقشه آغاز نمی کنند.

افراد موفق برای آغاز روزشان، نقشه‌ی مشخص دارند. خود من معتقد به نوشتن کارهای روزانه هستم، البته به‌جای نوشتن یک فهرست طولانی، به چند کار دارای اولویت بیشتر، می‌پردازم.

 ابتدا اولویت‌های بزرگ خود را مشخص کنید و آنها را به مراحل کوچک و قابل‌دسترس تبدیل کنید.

🔱۳. افراد موفق از انجام فعالیت‌هایی که به آن باور ندارند، پرهیز می‌کنند

اگر می‌خواهید به موفق باشید، باید کارهایی را انجام بدهید که روی شما اثر مثبت دارند. روی کارهایی که از لحاظ عاطفی به شما ضربه می‌زنند، وقت نگذارید.

افراد موفق

قبل‌ازاینکه کاری را به تقویم روزانه‌ی خود اضافه کنید، مطمئن شوید که این کار اثر مثبتی در زندگی شما خواهد گذاشت. اگر به انجام آن فعالیت باور ندارید، جواب نه بدهید. شما مجبور نیستید به سؤال طرف مقابل خود جواب بدهید. قبل از جواب مثبت به‌خوبی فکر کنید.

ادامه این مقاله:

https://www.amin-inst.ac.ir/activities-that-people-do-not-waste-their-time-on


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 مشاهده مقالات بیشتر 

مدیر بازاریابی و نقش آن در موفقیت سازمان

بهترین روش مدیریت به چه صورت به وجود می آید؟

۶نکته برای پیشرفت در مدیریت کسب و کار های کوچک

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
موسسه آموزش عالی آزاد امین

نکته هایی برای مدیریت زمان در کلاس

مدیریت

معلمان برای به‌انجام‌ رساندن وظایف‌شان، نیازمند آموختن مهارت‌های پیشرفته ‌ی مدیریت زمان در کلاس درس هستند. آنها باید میان دنبال‌کردن هدف‌های بلندمدتِ کلاس درس، پاسخ‌گویی به نیازهای آموزشیِ آنی دانش‌آموزان و ارزیابی حجم زیادی از تکالیف و امتحانات، تعادل برقرار کنند.

درست است که وظایف کاری معلمان در ساعات کاری، زیادازحد به‌نظر می‌رسد، اما مدیریت شرایط و خالی‌کردن وقت در کلاس درس و خارج از آن باز هم امکان‌پذیر است. با دراختیارداشتن مهارت کارآمد مدیریت زمان در کلاس درس، معلمان می‌توانند بازدهی خود را افزایش دهند و فراگیران‌شان را بهتر از گذشته آموزش دهند.

مهارت‌های مدیریت زمان در کلاس درس

🔱۱. با اولویت‌‌ بندی، روزتان را با نظم شروع کنید.

مدیریت زمان در کلاس درس برای معلم، با تعیین اولویت‌ها و سامان ‌دادن برنامه حول مهم ‌ترین وظایف آغاز می‌شود. تعیین اولویت‌ها معلمان را طی روز در مسیری که باید، نگه می‌دارد، حتی وقتی اتفاقات غیرمنتظره یا فشار کاری زیاد باشد. اولویت‌بندیِ کارآمد یعنی ترتیب‌دادن به حجم کار براساس اهمیت هریک از وظایف و همچنین نتایجی که از تکمیل آنها حاصل می‌شود.

معلمان باید بتوانند ارزیابی کنند که آیا معوق ‌گذاشتن برخی پروژه‌ها به این دلیل که نتیجه‌ی آنها به‌اندازه‌ی دیگر پروژه‌ها اثربخش نیست، منطقی است یا نه؟ اولویت‌ها را نباید مانند این جمله، به‌طور مطلق طراحی کرد: «ریاضی و زبان در ساعات اول، و اگر زمانی بود، انجام کارهای هنری.»

این طرز تفکر ممکن است به فرسایش هم ‌زمان معلم و دانش‌آموزان منجر شود. در زمینه ‌‌ای بخصوص، ممکن است فعالیت هنری یا خارج از کلاسِ درس، به ‌اندازه‌ی برنامه‌های کلاسیِ درس‌محور، انگیزاننده باشد.

🔱۲. تکلیف های منزل را با برنامه ‌ریزی‌های راهبردی طرح کنید

قاعدتا همه معلمان ممکن است متوجه شده باشند که برخی تکالیف که به تمرین‌های مکرر نیاز دارند، برای محیط منزل مناسب‌ترند. تمرین در کلاس، به‌ ویژه در زمان یادگیریِ چهارچوب‌ها و ساختارهای حل مسئله، کمک‌کننده است، اما صَرف زمان برای انجام تمرین‌های مکرر در کلاس، ممکن است بهترین استفاده‌ از زمان نباشد.

تکالیفی که در آن صرفا از دانش‌آموز می‌خواهند تعداد مشخصی مسئله را به‌عنوان تمرین درسِ ارائه‌شده حل کنند، زمان ارزشمند کلاس را هدر می‌دهد.

مدیریت

مدیریت

🔱۳. از روی هم گذاشتن کارهای عقب ‌افتاده ، خودداری کنید

معمولا خودِ معلمان متوجه می‌شوند که در نمره ‌گذاری تکالیف و امتحانات، «تقسیم برگه‌ها به گروه‌های کوچک و انجام کارهای مربوط به آنها ظرف چند روز» روش کارآمدتری است تا «بررسی یک‌باره‌ی کار تمام کلاس در یک روز». از تلنبارکردن وظایف ارزیابی خودداری کنید و سعی کنید هربار بخشی از آن را انجام دهید.

می توان هرروزه با بررسی مقدار کوچکی از موارد ارزیابی ، را به‌ راحتی مدیریت کرد. این روش به معلم اجازه می‌دهد ارزیابی را به ‌درستی انجام دهد و بازخورد مناسبی به دانش‌آموزان بدهد. با تکمیل هریک از بخش‌های ارزیابی، معلم احساس موفقیت می‌کند.

 

🔱۴. برای مشکلات احتمالی برنامه‌ریزی داشته باشید

بهتر است پیش از بروز مشکل در کلاس، برای آن برنامه داشته باشید، چراکه بحران‌های ناگهانی ممکن است معلمان را از اهداف‌ کلاسی ‌شان منحرف سازد. اگرچه بعضی اتفاقات، مانند بلایای طبیعی، اختیارات کمتری وجود دارد،اما معلمان می‌توانند برحسب نیازِ دانش‌آموزان، برای این موارد هم برنامه‌ای طراحی کنند. اما در گام نخست بهتر است مانع بحران‌هایی شوید که مربوط به رفتار دانش‌آموزان است.

اگر ممکن است، قبل از اینکه این مسائل جدی شوند، کنترل‌شان کنید تا از هدررفتن وقت کلاس جلوگیری شود. یادگیری درباره‌ی دانش‌آموزان، پیش از آنکه وارد کلاس درس شوند، به معلم امکان می‌دهد برنامه‌ی عملیاتی پیشگیرانه طراحی کند و از این راه مانع اتفاقات ناخواسته شود و حواس‌پرتی را رفع می کند.

🔱۵.زمان مشخصی را برای خودتان کنار بگذارید.

معلم‌ها وظیفه های مختلفی دارند که نیازمند توجه است واغلب مربوط به نیازهای دانش‌آموزان و والدین آنهاست. وقت گذاشتن برای ارزیابی و مدیریت نیازهای دانش‌آموزان وسوسه ‌انگیز است، اما فراموش نکنید کنارگذاشتن زمانی برای خود نیز اهمیت دارد. این کار باعث می‌شود اولویت‌هایتان نظم خاصی داشته باشد.

اولویت‌بندیِ زمان به ‌نحوی ‌که برای نیازهای خودتان هم وقتی باقی بماند، برای طرح ‌ریزی و اجرای کارآمد برنامه‌های آموزش کلاس‌تان ضروری است.

ادامه این مقاله:

https://www.amin-inst.ac.ir/time-management-in-class-2



---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 مشاهده مقالات بیشتر 

میلیونرها با چه روش هایی مدیریت زمان دارند؟

ده نکته برای مدیریت زمان

مدیر بازاریابی و نقش آن در موفقیت سازمان

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
موسسه آموزش عالی آزاد امین