۵ مطلب در تیر ۱۳۹۸ ثبت شده است

مدرک بین المللی برای مهاجرت

مدرک بین المللی برای مهاجرت

تب مدرک گرایی در ایران پدیده ای نامشخصی نیست و موضوعات زیادی نیز در مورد دارندگان مدارک تقلبی در سطح ملی مطرح شده است که جای بحث زیادی دارد. این قضیه از سوی دیگر موجب رشد موسسات ریز و درشتی شده است که فضای مجازی را پر کرده اند و مدعی هستند که به افراد با تبدیل سوابق و تجارب کاری ،  مدرک معتبر بین المللی مورد تایید مراجع علمی می دهند.

این موسسات به دروغ اعلام می کنند که این مدارک برای ادامه تحصیل و نیز مهاجرت قابل استفاده اند و برای اقناع مخاطبین مستندات ریز و درشتی هم مانند قانون اتحادیه اروپا و ….. ردیف می کنند که هیچ کدام مبنای درستی ندارد و همه از اساس کلاهبرداری است.برخی موسسات نیز از روش دیگری استفاده می کنند و مدعی ارتباط با یک دانشگاه خارجی هستند که با گذراندن دوره کوتاهی در ایران به شما مدرک لیسانس؛ فوق لیسانس و یا دکترا می دهند.

اولین اقدامی که هر فرد علاقه مند به مهاجرت به خارج از کشور باید انجام دهد ، تهیه مدارک معتبر و بین المللی می باشد .دو مورد از این گواهینامه های معتبر و قابل ترجمه در سطح جهانی ،گواهینامه دوره های مدیریت MBA و DBA می باشد.

در همین راستا،موسسه آموزش عالی آزاد امین ، اقدام به برگزاری دوره های مدیریت اجرایی MBA و مدیریت عالی کسب و کار DBA نموده است .

✅قابل ذکر است که گواهینامه این دوره ها :

🔱زیر نظر وزارت علوم

🔱قابل ترجمه دادگستری

🔱و بهترین مدرک بین المللی برای مهاجرت است.

 مدرک بین المللی برای مهاجرت و اهمیت دوره مدیریت MBA

به طور کلی این دوره برای اشخاصی در نظر گرفته شده است که نیازمند فراگیری دانش مدیریت هستند، اما در زمینه‌های دیگر به تحصیل پرداخته اند. به همین دلیل ، اکثر مخاطب های دوره مدیریت (MBA) ، تحصیلات اصلی خود را در رشته های دیگر گذرانده اند و برای تکمیل مهارتهای مدیریتی خود،می توانند این رشته  را به صورت دانشگاهی و یا در قالب دوره مدیریت (MBA) آزاد دنبال کنند.

🔱 اگر در سمت‌ وظیفه مدیریتی یا سرپرستی, مشغول به کارهستید و یا  از قبیل چنین موقعیت‌هایی را در مسیر شغلی خود پیش‌بینی کرده‌اید، دوره مدیریت (MBA) می‌تواند برای شما مفید باشد.

🔱 اگر هدفتان کار افرینی می باشد و قصد دارید کسب و کار خودتان را راه‌اندازی و اجرا کنید، بدون شک مجموعه درس‌های رشته و دوره مدیریت (MBA ) یکی از ضرورت‌های آموزشی شما محسوب می‌شود.

🔱 و همچنین  این دوره به افرادی چون مهندسان,مدیران بازرگانی,مدیران فروش,پزشکان,هتل داران و سایر مشاغل ازاد  که مشغول کسب و کار در بازار هستند توصیه میشود.

در مورد دوره مدیریت MBA بیشتر بخوانید.


مدرک بین المللی برای مهاجرت

مدرک بین المللی برای مهاجرت

 مدرک بین المللی برای مهاجرت و معرفی دوره مدیریت عالی کسب و کار DBA  

دوره مدیریت عالی کسب و کار (DBA) با هدف استفاده کاربردی از علم روز مدیریت برای توسعه و ارتقا کسب وکار برای مدیران ارشد سازمان ها ارائه می شود و می توان گفت دوره DBA بهترین سطح آموزش مدیریت برای مدیران سازمان ها می باشد. دوره DBA سطحی بالاتر از دوره MBA را برخوردار است و بالاترین سطح  آموزش کاربردی مدیریت را به مخاطبان این دوره ارائه می دهد.

ادامه این مقاله:

https://www.amin-inst.ac.ir/international-diploma-for-immigration/


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


 مشاهده مقالات بیشتر 

۶ مدرک معتبر برای مهاجرت

بهترین مدرک برای مهاجرت

دوره های مدیریت MBA و DBA با گواهینامه معتبر از وزارت علوم

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
موسسه آموزش عالی آزاد امین

بهترین مدرک برای مهاجرت

بهترین مدرک برای مهاجرت

 

افرادی که قصد مهاجرت به کشورهای اروپایی ، آمریکایی و یا استرالیا دارند همواره برایشان این سوال مطرح است که آیا داشتن بهترین مدرک برای مهاجرت از طرف وزارت علوم ، میتواند در برنامه مهاجرت آنان به به خصوص مهاجرت به کانادا و یا مهاجرت به استرالیا نقشی داشته باشد یا خیر؟

در این مقاله قصد داریم در مورد این مسئله و نقشی که مدارک دوره های مدیریت صادر شده از وزارت علوم ، در تسهیل و یا عدم تسهیل مهاجرت را دارد، برای شما توضیح دهیم.

کشورهایی مانند کانادا و استرالیا کشورهای مهاجرپذیری هستند که همواره افرادی با مشاغل و رشته های تحصیلی مختلف برای مهاجرت به این کشور قبول میکنند. در چندین سال گذشته کشورهای استرالیا و کانادا شرایط مهاجر پذیری بسیار راحت تری داشتند و معمولا متقاضیان میتوانستند با ارائه مدراک فنی و حرفه ای و مدارک صادر شده از وزارت علوم خود در رشته های مختلف مانند مدیریتی، آرایشگری، جوشکاری و … برای مهاجرت و کار از طریق پروسه skill workers اقدام نمایند.

شرایط راحت مهاجر پذیری استرالیا و کانادا در چندین سال گذشته به علت نیاز این دو کشور به نیروی کاری بود که همه مشاغل را جهت مهاجرت میپذیرفتند.

در حال حاضر به دلیل اشباع شدن این کشورها برای مهاجرت افراد خارجی قوانین سخت تری را تدوین کرده اند، بدین صورت که برای مهاجرت به این کشورها اشخاص حتما باید دارای مدارک تحصیلی دانشگاهی و همچنین مدارک معتبر زبان انگلیسی مانند آیلس و یا تافل باشند. تا بتوانند پروسه مهاجرت خود به کانادا و یا استرالیا را به سرانجام برسانند. زیرا هر کدام از موارد ذکر شده دارای امتیاز میباشند. و البته موارد دیگری نیز دارای امتیاز برای شخص متقاضی میباشد

 

در ادامه قصد داریم دوره مدیریت اجرایی  MBA را برای اخذ بهترین مدرک برای مهاجرت را برای شما عزیزان معرفی کنیم،چرا که با گرفتن مدرک دوره مدیریت اجرایی MBA  از سوی وزارت علوم ، امتیاز ویژه ای برای شما در نظر گرفته میشود و راحت تر میتوانید پروسه مهاجرت خود را به انجام برسانید.

🔱معرفی رشته مدیریت MBA

رشته تحصیلی MBA، جزء رشته های تازه بنیان گذاری شده است و در حدود یک دهه است که در دانشگاه های ایران وارد شده و تدریس می شود. این رشته در این مدت استقبال خوبی داشته است. نام MBA  در واقع اختصاری از عبارت Executive Management  است که به  استاد مدیریت اجرایی است. رشته  MBA دارای گرایش های گوناگون است.

🔱گرایش های رشته MBA، عبارت اند از:

1-مدیریت پروژه 2-مدیریت اجرایی 3-مدیریت مارکتینگ و 4-مدیریت کسب و کار .

این رشته در ایران نیز بسیار پر طرفدار است و به دلیل این که می تواند در مقطع ارشد بدون توجه به رشته ی دوره کارشناسی انتخاب شود، توسط بسیاری از دارندگان مدرک کارشناسی خصوصاً مهندسی، جهت ارتقای توانایی مدیریتی به کار می رود. بازار کار رشته MBA از اصلی ترین دلایل و انگیزه هایی است که افراد را به انتخاب آن مشتاق می سازد.

🔱بازار کار رشته MBA

درباره تنوع گرایش های رشته MBA صحبت کردیم؛ این یکی از عمده ترین دلایل خوبی بازار کار رشته MBA است. معمولاً هر سازمان و شرکتی برای اداره ی پارت های گوناگونش، افزایش راندمان کاری، افزایش سود بیزنس خود و ایده آفرینی، نیازمند به یک کارشناس یا متخصص رشته MBA است. در سال های اخیر تعداد زیادی از کمپانی های بین المللی بزرگ تلاش کرده اند برای افزایش سود خود و کارآمدی کمپانی، از مدیرانی استفاده کنند که تحصیل کرده در رشته MBA هستند. این نشان می دهد که بازار کار رشته MBA روز به روز رونق بیشتری می یابد و به همین دلیل بر طرفداران آن افزوده می شود.

بهترین مدرک برای مهاجرت

بهترین مدرک برای مهاجرت

🔱نکاتی که باید در مورد بهترین مدرک برای مهاجرت و دوره مدیریت MBA بدانید!

🔱شما برای حضور در این دوره نیاز به ارائه هیچ مدرکی یا سابقه کاری نمی باشید.

ادامه این مقاله:چ

https://www.amin-inst.ac.ir/best-degree-for-immigration/


------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 مشاهده مقالات بیشتر 

۶ مدرک معتبر برای مهاجرت

دوره های مدیریت MBA و DBA با گواهینامه معتبر از وزارت علوم

دوره مدیریت DBA با گواهینامه وزارت علوم

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
موسسه آموزش عالی آزاد امین

۶ مدرک معتبر برای مهاجرت

مدرک معتبر برای مهاجرت

برای مهاجرت به کشور های خارجی باید مدارک تحصیلی معتبر ارائه کنید و این به این معنی است که:

اولا این مدارک حاصل دوره های آموزشی واقعی باشند یعنی آموزش و امتحانی در کار باشد هر چند از راه دور برگزار شده باشد.

 دوما اینکه برای مهاجرت با مدرک وزارت علوم ، این موسسه آموزشی مدرک دهنده معتبر باشد.

همچنین دوره هایی در موسسه آموزش عالی آزاد امین در حال برگذاری می باشد که مناسب برای اخذ مدرک معتبر برای مهاجرت با مهر وزارت علوم است.در این مقاله قصد داریم به بررسی این دوره ها بپردازیم.با ما همراه باشید.

🔱دوره های در حال برگذاری و مناسب برای اخذ مدرک معتبر برای مهاجرت با مدرک وزارت علوم

🔻مدیریت MBA

🔻مدیریت DBA

🔻مشاور حرفه ای مالی اقتصادی

🔻مشاور حقوقی

🔻مدیریت شهری

🔱دوره مدیریت اجرایی MBA

دوره مدیریت اجرایی (MBA)،شامل مهارت های جدید و متفاوت برای حل مشکلات مدیران در سازمان ها و صاحبین کسب وکار در بازار است که دیدی برترنسبت به مدیریت اعطا می کند.

علم مدیریت اجرایی را میتوان گشایشگر فرصت های شغلی برای جوانان و راهی برای بروز خلاقیت های کاری و درآمدی برای مدیران و صاحبین کسب وکار دانست.

دانشپذیران در این دوره، آموزش هایی همچون : مهارت ارتباط برقرار کردن ، مذاکرات، فن بیان، مدیریت تغییر، استراتژیک ، رفتارحرفه ای در محیط کار ، مشتری مداری، آینده پژوهی و ده ها درس کاربردی دیگر را فرا میگیرند.در پایان دوره مدرک بین المللی و زیر نظر وزارت علوم تقدیم دانشپذبر میگردد که استفاده از این مدرک معتبر برای مهاجرت امتیاز محسوب میشود.

🔱مدیریت عالی کسب و کار DBA

بدیل شدن به مدیری گران، مدیری که توانایی طراحی کردن توانایی اداره کردن و توانایی ایجاد ثبات در بازار خود را داشته باشد.توانایی ساختن برند شخصی و سازمانی قدرتمند با دوره مدیریت عالی کسب وکار (DBA) امکان پذیر میشود.

دوره مدیریت عالی کسب وکار (DBA) به مدیران کمک میکند تا مهارت های لازم جهت حل مسائل  سازمان خود را به شایستگی فرا گیرند و خود آماده تجزیه وتحلیل های پیچیده نمایند.این دوره به گونه ای طراحی شده که مدیران بافراگیری مهارت های رهبری حرفه ای در جهت رفع چالش های موجود اقدام نمایند.این دوره بیش از مباحث نظری به مباحث کاربردی و تحلیلی می پردازد.همچنین دوره مدیریت عالی کسب وکار به خلق تئوری های جدید وشیوه های کاربردی آن در رفع مشکلات وبه هرچه حرفه ای تر شدن فرد در کسب وکار خود توجه دارد.

این دوره به مدیران ارشد،مدیر عاملان و پژوهشگران،سهامداران،سرمایه گذاران و صاحبین کسب و کارهای بزرگ پیشنهاد میشود.

  • از مزایای شرکت در این دوره می توان به آموزش مدیران برای هدایت مدیریت سازمان از چارچوب سنتی به سمت رهبری
  • یاد دادن ابزارهای مهم در مدیریت و استفاده از آن ها طبق شرایط
  • آموزش مدیریت منابع انسانی برای رضایت و بهره وری سازمان
  • آموزش نگرشی درست به آینده کسب و کار
  • تقویت مهارت های حسابداری و مدیریت در فارغ التحصیلان این دوره
  • آموزش برنامه ریزی بلند مدت و تدوین نمودن استراتژی های کسب و کار اشاره کرد.

🔱مشاور حرفه ای مالی اقتصادی

این دوره شما را آماده می­‎کند تا طرح­‎های امکان‎سنجی اقتصادی برنامه­‎های کسب و کار­ را تدوین کرده و در گام بعدی بتوانید عملکرد این کسب و کارها را ارزیابی کرده و مشاوره لازم را جهت ادامه یا توقف آن به صاحبان کسب و کار ارائه دهید. همچنین شما با گذراندن این دوره می­‎توانید ناکارایی‌ ­های موجود در روش ­‌ها و فرآیندهای سازمانی را شناسایی کرده و با ارائه پیشنهادات کاربردی و سازنده، زمینه بهبود فعالیت سازمان را فراهم کنید.

مهم ترین چیزی که باید بدانید این است که بهره گیری از تجربیات و دانش مشاورحرفه ای مالی و اقتصادی هزینه نیست بلکه سرمایه گذاری برای موفقیت است ، در دنیای امروز بهره گرفتن از مشاوره و تجربیات این افراد بیش از پیش احساس میشود چون راه ها و ترفند های فراوانی برای کلاهبرداری و فریب دادن وجود دارد.





ادامه این مقاله:

https://www.amin-inst.ac.ir/6valid-credentials-for-immigration/#url_2


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


 مشاهده مقالات بیشتر 

ثبت نام و توضیحات لازم درباره دوره MBA در مشهد

توضیحاتی در مورد بهترین دوره DBA

دریافت آسان مدرک دوره مدیریت شهری


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
موسسه آموزش عالی آزاد امین

اصول و مهارت های مذاکره

اصول و مهارت های مذاکره

معمولا افراد در ابتدای کار با اصول و مهارت های مذاکره آشنایی ندارند. آنها تازه وارد دنیای کسب و کار شده اند و آگاه نیستند که اصول و فنون مذاکره چه نقش مهمی در پیشرفت کارشان خواهند داشت.
آغاز کسب و کار، درواقع آغاز صدها مذاکره است. بعضی از مذاکرات کوچک هستند، مثل مذاکره برای چاپ تراکت های تبلیغاتی. برخی دیگر، بزرگتر هستند و منجر به عقد قراردادهای بزرگ می شوند.
گاهی شما خریدار هستید و گاهی، فروشنده. در هرحال باید مهارت هایی که برای یک مذاکره کننده خوب نیاز است را بدانید.
برای صاحبان کسب و کارهای کوچک، یادگیری مهارت مذاکره یک امر طبیعی است. اما این مذاکرات را نباید با گفتگوهایی که از کودکی آموخته اید مقایسه کنید
در ادامه این مقاله ، با نحوه‌ی مدیریت یک مذاکره یا باید و نبایدهای در حین یک مذاکره و همچنین ۱۰ تکنیک اصول و مهارت های مذاکره که شما را به مذاکره کنندگان بهتری برای کسب و کارهای کوچک تبدیل می کند، آشنا خواهید شد.

از به کار گیری و تاثیر این نکات در مذاکرات خود غافل نشوید:

1. صبور باشید.

بهترین مذاکره ‌کنندگان افرادی بسیار صبور هستند. این افراد پیش از نهایی کردن توافق، از مفاد توافقات صورت گرفته اطمینان حاصل می‌کنند. آنها زمانی را صرف پرسیدن سئوالات مناسب و جزئیات توافق می‌کنند تا در آینده دچار سردرگمی نشوند.

 2.یک توافق مشروط را امتحان کنید.

در بسیاری از مواقع توافقات با شکست مواجه می‌شوند. زیرا شرایط توافق با گذر زمان دستخوش تغییرات می‌شود. در این مواقع یک توافق مشروط می‌تواند راه‌گشا باشد. این توافق می‌تواند با تغییر احتمالی شرایط تغییر کند. به عنوان مثال پیمان‌کار نوسازی خانه‌تان مدعی می‌شود که می‌تواند ظرف مدت سه ماه خانه‌تان را به شما تحویل دهد. اگر این زمان بیشتر طول کشید می‌توانید بندی را برای جریمه‌ او در توافق لحاظ کنید و اگر زودتر از موعد کارش را به پایان رساند، به او پاداش بدهید. اگر ادعای او واقعی باشد، نباید از پذیرش بندهای قرارداد بترسد.

3.از اثر لنگر انداختن غافل نشوید

مطالعات زیادی از پدیده‌ای به نام «اثر لنگر انداختن» حکایت دارند. این مطالعات نشان داده‌اند معمولا نتیجه‌ نهایی توافق به عددی نزدیک‌تر است که اول پیشنهاد می‌شود. بنابراین بهتر است از این پس، با دادن پیشنهاد اول قربانی «اثر لنگر انداختن» نشوید. از آن سو اگر طرف مقابل پیشنهاد اول را ارائه داد، می‌توانید با تجزیه و تحلیل شرایط و تغییر شرایط مذاکره از دام این اثر فرار کنید.

4.سئوالات خوبی بپرسید

با پرسیدن سئوالات مناسب در مذاکره دستاورد بهتری به دست آورید. از پرسیدن سئوالاتی که پاسخ‌شان بله یا خیر است و همچنین سئوالات جهت‌دار مانند: «شما فکر نمی‌کنید نظر من عالی است؟»، خودداری کنید. به جای اینها بهتر است سئوالات خنثی بپرسید تا از پاسخ‌های طرف مقابل اطلاعات به دست بیاورید. به عنوان مثال بپرسید «در سه ماهه‌ اخیر با چه چالش‌هایی مواجه شدید؟»

5.با طرف مقابل ارتباط برقرار کنید

شاید در برخی مواقع رسیدن به نقطه‌ مشترک برای آشنایی بیشتر با طرف مقابل دشوار باشد، ولی انجام این کار مزایای بسیاری دارد. اگر در ابتدای مذاکره، چند دقیقه ای‌ را صرف آشنایی بیشتر با طرف مقابل کنید، احتمال اینکه با طرف مقابل به توافق برسید، بیشتر خواهد بود. حتی اگر کانال مذاکراتی شما پست الکترونیکی است، معرفی مختصر در حد چند دقیقه‌ به صورت تلفنی می‌تواند تأثیرات چشمگیری داشته باشد.

اصول و مهارت های مذاکره

اصول و مهارت های مذاکره

6.گزینه‌های جایگزین را مد نظر داشته باشید

توانایی‌تان برای تغییر توافقی که از آن راضی نیستید، می‌تواند منبع قدرت‌تان باشد. مذاکره‌کنندگان خبره پیش از نشستن بر سر میز مذاکره زمان زیادی را صرف بررسی گزینه‌های مناسب برای جایگزین می‌کنند


ادامه این مقاله:

https://www.amin-inst.ac.ir/principles-and-negotiation-skills/


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


 مشاهده مقالات بیشتر 

آموزش فن بیان

آشنایی و آموزش اصول و فنون مذاکره در بازاریابی (فصل اول)

چکیده کتاب آشوب بزرگ و کارآفرینی در کسب و کار موفق

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
موسسه آموزش عالی آزاد امین

دوره مدیریت DBA با گواهینامه وزارت علوم

DBA مخفف عبارت (Advanced Business Administration)  است که معادل فارسی آن “مدیریت عالی کسب و کار” ترجمه میشود . دوره مدیریت عالی کسب و کار (DBA) با هدف استفاده کاربردی از علم روز مدیریت برای توسعه و ارتقا کسب وکار برای مدیران ارشد سازمان ها ارائه می شود و می توان گفت دوره DBA بهترین سطح آموزش مدیریت برای مدیران سازمان ها می باشد. دوره DBA سطحی بالاتر از دوره MBA را برخوردار است و بالاترین سطح  آموزش کاربردی مدیریت را به مخاطبان این دوره ارائه می دهد.

 

مخاطبان دوره مدیریت DBA چه کسانی را در برمیگرد؟

مخاطبان دوره مدیریت  عالی کسب و کار (DBA) معمولا مدیران ارشد سازمانها و صاحبان کسب کار موفق هستند. مدیران سطح های مختلف سازمان ها و شرکت ها-کارشناسان شرکت ها و سازمان ها-فارغ التحصیلان مقاطع کارشناسی ارشد مؤسسات آموزش عالی در رشته های مختلف (علوم انسانی، فنی و مهندسی، علوم پایه، هنر، و پزشکی و غیره ) از جمله مخاطبان این دوره به شمار میروند.

دوره مدیریت DBA با گواهینامه وزارت علوم

دوره مدیریت DBA با گواهینامه وزارت علوم

موسسات برگزار کننده و ارائه دهنده دوره  DBA با گواهینامه وزارت علوم

بهترین دوره مدیریت DBA، ممکن است گرایش تخصصی نیز داشته باشد، البته معمولا بدون گرایش و به شکل عمومی برگزار می شود. اکثر مخاطبان این دوره، مدیران ارشد بوده که کسب و کار موفقی نیز دارند. چنین مدیرانی در صدد می باشند که علاوه بر تجربه اجرایی قوی خود، از علم مدیریت برای توسعه کسب و کارشان استفاده بهتر را داشته باشند. در حال حاضر موسسات زیادی چه در داخل و چه در خارج از کشور اقدام به برگزاری بهترین دوره DBA نموده اند و هر روز نیز بر تعداد افرادی که تمایل به ثبت نام در این دوره ها دارند، افزوده می شود.

در شهر مشهد نیز همچون دیگر نقاط این دوره ها برگزار می شود و اگر قصد دارید در DBA موفق باشید باید با تحقیق بهترین دوره DBA را پیدا کرده و ثبت نام نمایید.موسسه آموزش عالی آزاد امین ،برگذار کننده دوره های مدیریت DBA  در مشهد میباشد که همچنین  دوره مدیریت DBA با گواهینامه وزارت علوم صادر می شود و مهر وزارت علوم بر روی این گواهینامه باعث میشود مدرکی بین المللی محسوب شود.

اساتید در این دوره ها، جزء بهترین اساتید در این زمینه بوده و علاوه بر دانش کافی درباره علم مدیریت، توانایی ارائه دادن راهکارهای اجرایی مناسب برای استفاده کاربری را نیز دارند.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 مشاهده مقالات بیشتر 

توضیحاتی در مورد بهترین دوره DBA

معرفی بهترین دوره DBA یا مدیریت کسب و کار

دوره مدیریت در مشهد


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
موسسه آموزش عالی آزاد امین