DBA مخفف عبارت (Advanced Business Administration)  است که معادل فارسی آن “مدیریت عالی کسب و کار” ترجمه میشود . دوره مدیریت عالی کسب و کار (DBA) با هدف استفاده کاربردی از علم روز مدیریت برای توسعه و ارتقا کسب وکار برای مدیران ارشد سازمان ها ارائه می شود و می توان گفت دوره DBA بهترین سطح آموزش مدیریت برای مدیران سازمان ها می باشد. دوره DBA سطحی بالاتر از دوره MBA را برخوردار است و بالاترین سطح  آموزش کاربردی مدیریت را به مخاطبان این دوره ارائه می دهد.

 

مخاطبان دوره مدیریت DBA چه کسانی را در برمیگرد؟

مخاطبان دوره مدیریت  عالی کسب و کار (DBA) معمولا مدیران ارشد سازمانها و صاحبان کسب کار موفق هستند. مدیران سطح های مختلف سازمان ها و شرکت ها-کارشناسان شرکت ها و سازمان ها-فارغ التحصیلان مقاطع کارشناسی ارشد مؤسسات آموزش عالی در رشته های مختلف (علوم انسانی، فنی و مهندسی، علوم پایه، هنر، و پزشکی و غیره ) از جمله مخاطبان این دوره به شمار میروند.

دوره مدیریت DBA با گواهینامه وزارت علوم

دوره مدیریت DBA با گواهینامه وزارت علوم

موسسات برگزار کننده و ارائه دهنده دوره  DBA با گواهینامه وزارت علوم

بهترین دوره مدیریت DBA، ممکن است گرایش تخصصی نیز داشته باشد، البته معمولا بدون گرایش و به شکل عمومی برگزار می شود. اکثر مخاطبان این دوره، مدیران ارشد بوده که کسب و کار موفقی نیز دارند. چنین مدیرانی در صدد می باشند که علاوه بر تجربه اجرایی قوی خود، از علم مدیریت برای توسعه کسب و کارشان استفاده بهتر را داشته باشند. در حال حاضر موسسات زیادی چه در داخل و چه در خارج از کشور اقدام به برگزاری بهترین دوره DBA نموده اند و هر روز نیز بر تعداد افرادی که تمایل به ثبت نام در این دوره ها دارند، افزوده می شود.

در شهر مشهد نیز همچون دیگر نقاط این دوره ها برگزار می شود و اگر قصد دارید در DBA موفق باشید باید با تحقیق بهترین دوره DBA را پیدا کرده و ثبت نام نمایید.موسسه آموزش عالی آزاد امین ،برگذار کننده دوره های مدیریت DBA  در مشهد میباشد که همچنین  دوره مدیریت DBA با گواهینامه وزارت علوم صادر می شود و مهر وزارت علوم بر روی این گواهینامه باعث میشود مدرکی بین المللی محسوب شود.

اساتید در این دوره ها، جزء بهترین اساتید در این زمینه بوده و علاوه بر دانش کافی درباره علم مدیریت، توانایی ارائه دادن راهکارهای اجرایی مناسب برای استفاده کاربری را نیز دارند.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 مشاهده مقالات بیشتر 

توضیحاتی در مورد بهترین دوره DBA

معرفی بهترین دوره DBA یا مدیریت کسب و کار

دوره مدیریت در مشهد