۱۰ مطلب در دی ۱۳۹۷ ثبت شده است

۸ ایده وارن بافت برای سرمایه گذاران مبتدی

سرمایه گذاران مبتدی

وارن بافت در جشن تولد ۸۷ سالگی خود، برای پاسخ به بهترین ایده سرمایه گذاران مبتدی این‌گونه گفت که: “وقتی‌ که فرد سرمایه ‌داری با فرد با تجربه‌ ای ملاقات می ‌کند، فرد سرمایه ‌دار تجربه کسب می ‌کند و فرد با تجربه پولدار می ‌شود.”

او نیز بیان کرده است که : تجربه، کلید نهایی برای سرمایه‌ گذاری موفق است، اما سرنوشت سرمایه ‌گذاران مبتدی چه می‌شود؟ خوشبختانه این افراد می‌توانند از ایده‌های افراد با تجربه همچون وارن بافت استفاده کنند. ۸ نکته کلیدی اثبات ‌شده ایده های وارن بافت برای سرمایه گذاران را با هم بررسی می کنیم:

۱ -تنوع بخشی برای همیشه ایده‌ی خوبی نخواهد بود.

برخی از سرمایه‌ گذاران مبتدی به طور معمول به اهمیت تنوع بخشی در سرمایه‌گذاری اشاره می‌کنند، درحالی ‌که وارن بافت با این گونه عقیده مخالف است. تنوع بخشی و ایجاد تنوع گوناگونی در سرمایه ‌گذاری ازنظر وارن بافت،مخصوص افرادی است که تجربه کافی در سرمایه ‌گذاری ندارند. سرمایه ‌گذاران با تجربه، معمولاً بر مبنای افق زمانی دراز مدت  سرمایه ‌گذاری می‌کنند. برخی از سرمایه‌گذاران مبتدی، برای ضرر نکردن، درشرکت های مختلفی سرمایه‌ گذاری می ‌کنند.اما این امر موجب خواهد شد که نتوانند ناظر عملکرد تمامی شرکت ها باشند و عدم توجه کافی بر روی آن ها را داشته باشند.

۲-ابتدا در تواناهایی خود سرمایه‌گذاری کنید.

بهترین سرمایه‌گذاری، سرمایه‌گذاری بر روی توانایی‌های خودتان است.به سرمایه گذاران مبتدی توصیه میشود که هر کاری می‌ توانید انجام دهید تا توانایی خود و یا شغل خود را گسترش دهید. از آنجایی ‌که بیشتر مردم تمایل دارند که درآمد اصلی آن‌ ها از شغلی به جز سرمایه ‌گذاری در بورس تأمین شود ، توصیه وارن بافت به گسترش توانایی‌ های افراد است.

سرمایه گذاران مبتدی

سرمایه گذاران مبتدی

۳ -در سرمایه ‌گذاری،خودتان را به عنوان یک سرمایه گذار موفق ببینید و اعتماد داشته باشید.

ازنظر وارن بافت، دشوار ترین کار این است که به تصمیمات سرمایه‌ گذاری خود اعتماد کنید. برای موفقیت ، شما نیاز دارید بر ترس‌ هایتان غلبه کنید و به حرف‌های دیگران توجهی نداشته باشید.

۴ –در جایی سرمایه‌ گذاری کنید که از حوزه‌ی کاری آن‌ها و وضعیت شرکت اطلاعات کافی دارید.

وارن بافت می‌گوید: مردم معمولا یا بیش ‌از حد ، قبل از سرمایه‌ گذاری فکر می ‌کنند و یا آن‌ طوری ‌که باید فکر نمی‌ کنند. او می‌گوید به هیچ وجه، در حوزه ای که متوجه نمی شوید سرمایه‌گذاری نکنید. او همچنین می‌گوید : در صورتی که توانستید حوزه‌ ی کاری یک کمپانی را در ۱۰ دقیقه متوجه شوید، می ‌توانید آن شرکت را، برای سرمایه ‌گذاری انتخاب کنید. در غیر این صورت توصیه می کنم که شرکت دیگری را برای سرمایه گذاری انتخاب کنید.

۵ –اطمینان حاصل پیدا کنید که اخبار موثق را دنبال می‌ کنید.

یکی از راه های موفق شدن سرمایه گذاران مبتدی ، اهمیت ندادن به‌ کلیه تیترهای خبری است.بافت به قانون ۱-۹۹ معتقد است. او می‌گوید: اگر سهام شرکتی با سابقه ‌ی ۱۰۰ ساله دچار کاهش ارزش ۱۰ درصد شود، نباید فورا به این خبر واکنش نشان داد،چون این شرکت قدرت جبران ضرر وارده را خواهد داشت.

ادامه مطلب..:

http://www.amin-inst.ac.ir/beginner-investors


  ”مشاهده مقالات بیشتر….. ”  

دوره مشاوره حرفه ای مدیریت در مشهد

معرفی و اهمیت دوره مدیریت (MBA) در مشهد

معرفی بهترین دوره DBA یا مدیریت کسب و کار

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

📍مشهد، احمدآباد، بین رضا و طالقانی پلاک 252

☎️تلفن تماس :۳۴۸۷۷۶۵۰ـ۰۵۱

☑️ مدرسه عالی کسب و کار امین

www.amin-inst.ac.ir

 

telegram-128.png Instagram-logo-2016-01-128x128-1.png

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
موسسه آموزش عالی آزاد امین

چند نکته طلایی و مهم در مشتری مداری

مشتری مداری

زمانی که به اداره یا سازمانی مراجعه می‌کنیم انتظارداریم در مدت زمان مطلوب به خواسته ما و حقوق مشتری مداری رسیدگی شود.یعنی از دیدگاه مشتری انتظارمان رضایتمندی است . با گسترش رقابت در عرصه‌های جهانی و درعصر ارتباطات بکارگیری صحیح منابع به عنوان یکی از مهمترین چالش های ارکان مدیریت و روابط بین کارکنان و مشتریان به عنوان یکی از منابع ازمان مطرح است.

تام پیترز یکی از اقتصاددانان معتقد است، کسب وکارهایی که برای سودآوری اهمیت قائل هستند ، هرگز به اندازه آنهایی که کیفیت وخدمات به مشتریان را دراولویت قرار می‌دهند، سودآور نیستند.با توجه به این موضوع سازمان ها باید سعی کنند بر اساس مفاهیم جدید بازاریابی نوین که به معنی دانش و هنر یافتن، نگهداری و رشد دادن مشتریان است، نیازها وخواسته های جدید را برای مشتریان پدید آوردیم.همچنین ضمن پرهیز از اعمال قدرت با بکارگیری مشارکت و تفاهم به مدیریت روابط با مشتریان پرداخته و آنها را برای تضمین سودآوری دراختیار بگیریم.

سازمان ها نبایستی با انحصار، تنها سودآوری خود را تامین نمایند، بلکه بایستی به منـافع و انتظارهای مشتریان توجهی خاص داشته باشند.چراکه با تامین منافع و خواسته‌های مشتریان، منافع سازمان نیز تامین می‌شود.در این روش زمینه پیدایش علوم جدیدی در عرصه مدیریت تحت عنوان مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) فراهم می‌گردد.

مدیریت ارتباط با مشتری در رابطه مشتری مداری

در عصر حاضر و مشتری مداری ، با افزایش دانش و فن آوری اطلاعات، مشتریان دقیق تر و انتظاراتشان بیشتر شده است. لذا لازم است کارکنان، مهارتها و توانایی های خود را برای پاسخگویی و مدیریت نیازها وخواسته های آنان افزایش دهند.

بطور کلی مدیریت ارتباط با مشتری و پاسخگویی مناسب بـه خواسته های آنان جایگاه ویژه ای دارد و برقراری ارتباط درست با مشتریان ضمن کسب رضایتمندی آنان موجب پویایی و توفیق بیشتر شرکت می‌گردد. فرض کنید در امور مشترکین میتوان با بکارگیری راهکارهای صحیح و قانونی در جهت پاسخگویی مناسب، باعث رضایتمندی مشترک شد و اعتماد بین مشتری و سازمان را افزایش داد.

در زمینه کاهش لاوصولی نیز مدیریت ارتباط با مشتری معنای واقعی خود را پیدا می‌کند و سازمان با بکارگیری شیوه های ابتکاری و نوین می‌تواند منافع خود را تامین نماید.بنابراین دانش مشتری مداری ، هنری است که کارکنان با بکارگیری فنون ضمن تامین رضایتمندی آنان، نیازها و خواسته هایشان را در راستای توانمندی ها و اهداف سازمانی هدایت می‌کنند.

البته باید در نظر داشت که این یک فرایند دوسویه است یعنی با برآورده سازی نیازها و خواسته های مشتریان بحث سودآوری شرکت نیز مطرح است.بنابراین بایستی به مشتری از دید یکی از مهمترین سرمایه‌ها نگریست که ضمانت سودآوری سازمان را فراهم نموده است.

مشتری مداری

استولئونادر مدیر یکی از مراکز بزرگ اقتصادی دوقانون را در رابطه با مشتری مداری به کارکنان خود توصیه می‌کند:

۱ – همواره حق با مشتری است.

۲- اگر حق با مشتری نبود به قانون نخست برگردید.

اینجاست که منشور اخلاقی سازمان در فرایند مشتری مداری اهمیت فوق العاده ای پیدا می‌کند.بنابراین پیاده سازی نظام مشتری محوری درسازمان یکی از عوامل توفیق بیشتر محسوب می‌گردد.

اجازه بدهید مثالی از یکی از بانکهای جهانی که به مشتریان برگزیده خود  خدمات ویژه ارائه می دهد بیان کنیم.

مشتریان برای کارهای بانکی درصف نمی‌ایستند و به محلهای ویژه بانک با مبلمان راحت هدایت می‌گردند.آنها حتی می‌توانند برای پرداخت و دریافت وجه به بانک مراجعه نکرده و در منزل و محل کار خدمات را بصورت پرشتاب دریافت کنند.

فرهنگ مشتری محوری و خدمت رسانی به مشتریان فقط به واحدهایی که ارتباط مستقیم با مشتری دارند معطوف نمی‌شود، بلکه به صورت جریانی فراگیر و زنجیره‌ایی همه عوامل محیطی، تکنولوژیکی، هدف گذاری و برنامه‌ریزی در فرایند ارتباط با مشتری باید برمبنای پاسخگویی صحیح و منطقی به خواسته های مشتریان بنا نهاده شده و کارکنان دراین خصوص ترغیب شوند.

مشتری مداری

مشتری مداری

جذب مشتری و مشارکت مشتریان در مشتری مداری

قطعا برای تحقق چنین هدفی  باید مهارت و کارایی و نوآوری و ابتکار را درهرتماس کارکنان با مشتریان تقویت کرده وآنها از حمایت مدیران که رهبری ارائه خدمات به مشتریان را به عهده دارند برخوردار باشند.

بنابراین شایسته است همواره منشور اخلاقی سازمان را سرلوحه اهداف و برنامه های خود قرار داده و با بهره گیری ازآن بتوانیم گامهای موثری در این زمینه برداریم. مسائل مهمی همچون جلب مشارکت مشتریان در مشتری مداری ، ازجمله اصول کلی و اساسی در جهت جلب اعــتماد و وفاداری بین مشتریان و سازمان می‌باشد.

لزوم طراحی و برنامه ریزی ارائه خدمات متناسب با نیازها و خواسته های مشتریان از جمله مسائلی است که بایستی توجه بیشتری به آن نماییم. چراکه بازبینی ارائه خدمات با رشد تکنولوژی و فن آوری جزء نیازهای اساسی است.

بنابراین نحوه ارائه خدمات بایستی همیشه UPDATE باشد و این جزء وظایف شرکت است تا با آموزش مناسب و فراگیر پایه گذار پل مستحکمی بین مشتری و سازمان باشد.

به نظر می‌رسد با توجه به اهمیت موضوع خدمت رسانی عملکرد شرکت بایستی فراتر از تعهد باشد.ارائه خدمات با کیفیت زمانی معنا و مفهوم اصلی خود را پیدا می‌کند که مشتریان خدمات مورد نیاز و متناسب با خواسته های خود دریافت نمایند و اگر زمانی این خدمات فراتر از انتظار و تصورشان باشد رضایت آنها دوچندان شده و حس وفاداری را در آنها شکوفا می‌کند.

ادامه مطلب:
http://www.amin-inst.ac.ir/customer-orientation
------------------------------------------------------------------------------------------------

📍مشهد، احمدآباد، بین رضا و طالقانی پلاک 252

☎️تلفن تماس :۳۴۸۷۷۶۵۰ـ۰۵۱

☑️ مدرسه عالی کسب و کار امین

www.amin-inst.ac.ir

 

telegram-128.png Instagram-logo-2016-01-128x128-1.png

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
موسسه آموزش عالی آزاد امین

۱۰ تکنیک روانشناسی برای مدیریت بازاریابی،افزایش فروش و مشتری

مدیریت بازاریابی و مشتری

راهکار مدیریت بازاریابی و مشتری واقعاً ساده است، کافی است بفهمید که درخواست و انتظار مشتری از کسب و کارتان چیست.درست است! به همین راحتی می‌توانید نرخ تبدیل کاربران به مشتری را افزایش داده و فروش را بیشتر کنید. اما یک مشکل کوچک بر سر راهتان وجود دارد، کسب و کار شما مشتریان بسیار زیادی دارد، یا حداقل آنقدری مشتری دارد که نتوانید آنها را تک تک بررسی کنید. با این حساب باید چه کار کنید؟ آیا باید قید فروش بیشتر را بزنید و صبر کنید تا مشتریان شما به تدریج بیشتر شوند؟

جواب این سوال هم ساده است، برای شناخت مشتریان خود در مدیریت بازاریابی و مشتری ، کافی است به تحقیقات علمی در مورد رفتار مصرف کننده رجوع کنید و به کمک این تحقیقات، راهکارها و تکنیک‌های اثبات شده برای جذب مشتری را بشناسید.درست است که هر یک از ما با دیگران فرق دارد، اما در بسیاری از موقعیت‌ها، ذهن همه‌مان به شکل یکسانی کار می‌کند. این یعنی شما می‌توانید با شناخت ظرافت‌های ذهن انسان و استفاده از روش‌های خلاقانه، به تعداد کسانی بیفزایید که به محصولات و خدمات شما پاسخ مثبت می‌دهند و بدین‌ترتیب فروش خود را افزایش دهید.

البته لازم نیست برای پیدا کردن مطالب معتبر و علمی تمام اینترنت را زیر و رو کنید. همین الان جای درستی هستید. ما در این مقاله می‌خواهیم به ۱۰ تحقیق علمی مختلف نگاه کنیم که می‌توانند درک بهتری از ذهن مشتری به شما بدهند و کمک کنند تا استراتژی های خود را برای فروش بیشتر بهینه کنید. خب، دیگر بگذارید بدون هیچ حرف دیگری به سراغ این مقاله و تحقیق‌ها برویم.فصل اول به مشتری کمک کنید “ترس تصمیم‌گیری” را پشت سر بگذارد!

همۀ ما به خوبی می‌دانیم که کلمات می‌توانند تاثیر بسیار زیادی روی انسان داشته باشند.

اما این تاثیر، تا چه حد است؟ یک تحقیق علمی، به این سوال ما پاسخ شوکه‌کننده‌ای داده است. این تحقیق جالب توسط پروفسور رشتۀ روانشناسی از دانشگاه ایالتی آریزونا، دکتر رابرت چالدینی، انجام شده است. او برای آنکه بفهمد کلمات و بیان در مدیریت بازاریابی و مشتری تا چه حد در جذب مخاطب تاثیر دارد، به بررسی پروسۀ جمع‌آوری کمک‌های مردمیِ یک سازمان خیریه (برای کمک به بیماران سرطانی آمریکا) پرداخت و توانست ثابت کند که تغییری کوچک در کلمات، می‌تواند در نتیجۀ کار، تاثیری بزرگ داشته باشد.

البته این تحقیق یک درس دیگر هم برای ما دارد: بررسی دلایلِ پاسخ منفی مشتری هم مهم است و ما نباید فقط به دنبال فهمیدنِ انگیزه‌های او برای پاسخ مثبت باشیم.

تحقیق

دو گروه داوطلب، خانه به خانه می‌رفتند و از مردم درخواست کمک‌های مالی می‌کردند. تمام رفتارهای این دو گروه مشابه بود، جز یک چیز: آنها درخواست خود را به دو شکل مختلف به پایان می‌رساندند. و به این ترتیب بود که محقق ما توانست تاثیر انتخاب کلمات متفاوت را بسنجد. اما تفاوت حرف پایانی داوطلبان دقیقاً چه بود؟ یک تفاوت واقعاً جزئی:

۱ – “آیا مایل هستید با کمک مالی خود، ما را همراهی کنید؟”

۲ – “آیا مایل هستید با کمک مالی خود، ما را همراهی کنید؟ هر چقدر هم که کم باشد.”

محتوای این دو حرف یکی است و از نظر انتخاب کلمات هم فرق چندانی با هم ندارند. درست است؟اما هر چقدر هم که این تفاوت کم باشد، میزان تاثیر آن در نتیجۀ کار واقعاً قابل توجه است.

مدیریت بازاریابی و مشتری

مدیریت بازاریابی و مشتری

نتیجه  این گونه بود که:

شانس این که مخاطبان گروه دوم به این سازمان کمک کنند، تقریباً دو برابر بیشتر از گروه اول بود. باورتان می‌شود؟وقتی که درخواستی حداقلی داشته باشید، احتمال گرفتن پاسخ مثبت از مخاطب بیشتر است.وقتی که این درخواست کمک مالی با افراد مطرح می‌شود، احتمالاً اولین فکرشان این است که چقدر می‌توانند کمک کنند.و از همینجاست که شک‌هایشان شروع می‌شود: این پول خیلی کم نیست؟

و نتیجۀ این سوال، مطرح شدن سوالی دیگر خواهد بود:اصلاً این پول دردی را دوا خواهد کرد یا نه؟

و در نهایت، با سوالی دیگر، زنجیرۀ جواب‌های منفی خود را کامل می‌کنند: وقتی چنین کمک کوچکی بکنم، این داوطلب چه فکری راجع به من خواهد کرد؟ و به این ترتیب است که شک، جای خود را به ترس می‌دهد.قصد من از این حرف‌ها قضاوت آدم‌ها نیست، بلکه می‌خواهم توجه شما را به نکته‌ای انسانی جلب کنم. ما همه نسبت به قضاوت دیگران حساس هستیم، پس جواب منفی افراد لزوماً به این معنی نیست که نمی‌خواهند کاری را انجام دهند، بلکه ممکن است ذهن آنها جواب منفی را به پاسخی کوچک ترجیح بدهد. حتی هیچ بعید نیست که این پاسخ کوچک در ذهن آنها، از نظر ما آنقدرها هم کوچک نباشد.

پس وقتی برای آنها مشخص شود که حتی یک صد تومانی هم می‌تواند موثر باشد، آنها با خیال راحت می‌توانند به پاسخ ما جواب مثبت بدهند و دیگر نگران این نباشند که کمک ۵ هزار تومانی آنها کوچک و بی‌تاثیر است.درست است که وقتی درخواست به صورت دوم مطرح می‌شد، شانس کمک کردن مخاطب دو برابر بود ولی میزان کمک گروه دوم، با سوژه‌های گروه اول تفاوتی نداشت. جالب است، نه؟

این یعنی ترس آنها در مورد کم بودن کمکشان، کاملاً بی‌پایه و اساس بوده است.وقتی به مشتری اطمینان بدهید که حتی یک قدم کوچک هم می‌تواند تاثیرگذار باشد، انگیزۀ لازم را برای شروع کار به او داده‌اید.پس در مدیریت بازاریابی و مشتری ،اگر از مشتریان خود درخواست کاری را دارید، یک حداقل را برای آنها مشخص کنید، با این کار، آنها می‌توانند ترس خود از تصمیم‌گیری را پشت سر بگذارند و با اعتماد به نفس بیشتری دست به کار شوند.

قدرت برچسب زدن را در آغوش بکشید!

شاید الان پیش خودتان فکر کنید که منظور، چسباندن برچسب‌های مثبت به برند خودتان است، (این برند بی‌نظیر و با شکوه ما!) اما نه! کاملاً برعکس! به شما پیشنهاد می‌دهیم که به مشتریان خود برچسب بزنید!

شاید به نظرتان این پیشنهادِ خیلی خوبی نیست، آخر چطور برچسب زدن به مشتری می‌تواند تاثیر مثبتی داشته باشد؟ خب، اگر اینطور فکر می‌کنید، خبر جالبی برایتان داریم:

برچسب زدن به مشتری می‌تواند باعث فروش بیشتر شما بشود

تحقیقات نشان می‌دهد آدم‌ها برچسب خوردن را دوست دارند و وقتی احساس می‌کنند به یک گروه خاص تعلق دارند، شانس اینکه در فعالیت‌های آن گروه مشارکت داشته باشند بیشتر خواهد شد.

در تحقیقی به بررسی الگوهای رای دادن در بین ۱۳۳ فرد بالغ پردخته شد تا ببینند برچسب زدن تا چه حد می‌تواند بر روی تصمیم آنها تاثیر بگذارد.برای شروع، از...

ادامه مطلب...

http://www.amin-inst.ac.ir/marketing-and-customer-management

.......................................................................................................................................

📍مشهد، احمدآباد، بین رضا و طالقانی پلاک 252

☎️تلفن تماس :۳۴۸۷۷۶۵۰ـ۰۵۱

☑️ مدرسه عالی کسب و کار امین

www.amin-inst.ac.ir

 

telegram-128.png Instagram-logo-2016-01-128x128-1.png

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
موسسه آموزش عالی آزاد امین

معرفی مشاور حرفه ای مدیریت و بررسی وظایف آن

مشاوره مدیریت حرفه ای

معرفی مشاور حرفه ای مدیریت و بررسی وظایف آن

در تصوربیشتر مردم، نیاز به مشاور مدیریت حرفه ای ، هنگامی بیان می شود که  فرد یا سازمان دچار مسئله یا بحرانی شود، در حالیکه متدلوژی بهره گیری از مشاور، فرآیندی دائمی است که در شرایط مطلوب نیز, نیاز به آن احساس می شود . مشاوره رابطه ای است بین دو فرد که در آن، یک نفرمی کوشد تا دیگری را درک و در حل مسائل سازگاری و انطباقی کمک کند.

مشاور مدیریت حرفه ای چیست؟

مشاور مدیریت حرفه ای یک نوع خدمت است. خدمتی از جنس کمک و راهنمایی که به مشتریان کمک می کند تا مسائل مدیریتی و فرصت های خود را شناسایی و تحلیل کنند. مشاور حرفه ای مدیریت با توجه به شرایط مشتریان، راه حل هایی را توصیه و یا فعالیت هایی را پیشنهاد می کند و پس از تایید کارفرما، در پیاده سازی و اجرایی کردن آن ها نیز همراهی دارد.

مشاور مدیریت حرفه ای موفق، فردی است که منابع و تجربه هایی را برای شرکت به همراه می آورد که تیم مدیریت آن شرکت، آن ها را در اختیار خود ندارد.

مشاور مدیریت حرفه ای،قدرت تشخیص مشکلات و به کارگیری ابزار مناسب برای حل

آن ها را دارد وازطیف گسترده ای از رویکردها، ابزارها و فنون،

برای اثرگذاری بر سیستم و فرآیند های آن استفاده می کند.

میتوان اینگونه گفت که مشاور مدیریت:

– ارائه  راه و روش های کاربردی در کسب و کار به شرکت ها توسط فردی متخصص است.

– خدمتی است که به ارائه توصیه هایی به کارآفرینان و مدیران کسب و کار می پردازد.

– کمک به شرکت ها برای تحلیل و توسعه سودمندی استراتژی های کسب و کار است.

– شغلی است که به رهبران شرکت ها، دولت ها، سازمان ها و مراکزغیرانتفاعی، خدمات مشاور ای و سرمایه گذاری در حوزه کسب و کار ارائه می دهد.

مشاوره مدیریت حرفه ای

نقش مشاور مدیریت حرفه ای در کسب و کار شما:

همچنین مشاور مدیریت موظف است تا با انجام بررسی دقیق توانایی ها و بودجه های در اختیار سازمان، مناسب ترین بازار و موقعیت مناسب را به شما معرفی نماید.

اگر ارزش کسب و کار خود را در حد جان خویشتن می دانستیم، پی می بردیم که این هزینه ها معمول و منطقی است. مشاور اطلاعاتی را در اختیار شما قرار می دهد که کسب آنها برای خودش بعضاً میلیون ها تومان هزینه داشته است. مشاوران تنها اطلاعاتی از موفقیت های خود را در اختیار مشتریان خود قرار نمی دهند، بلکه با ارزش ترین اطلاعاتی....

ادامه مطلب....

http://www.amin-inst.ac.ir/professional-management-advisor

---------------------------------------------------------------------------------------------------

📍مشهد، احمدآباد، بین رضا و طالقانی پلاک 252

☎️تلفن تماس :۳۴۸۷۷۶۵۰ـ۰۵۱

☑️ مدرسه عالی کسب و کار امین

www.amin-inst.ac.ir

 

telegram-128.png Instagram-logo-2016-01-128x128-1.png

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
موسسه آموزش عالی آزاد امین

دوره مشاوره حرفه ای مدیریت در مشهد

دوره مشاوره حرفه ای مدیریت در مشهد.

دوره مشاوره حرفه ای مدیریت در مشهد

امروزه مدیریت درست یکی از دغدغه های اصلی مدیران شرکت ها است. مشاوره مدیریت با این هدف صورت می گیرد که بتوان مدیران جامعه را توانمند کرد تا در حوزه کاری خود بهترین عملکرد را از خود به جا بگذارند.دوره مشاوره مدیریت در مشهد نیز با این هدف برگزار می شود، تا با مشاوره خوب به مدیران به آن ها کمک کند در کار خود موفق شوند.

دوره مشاوره مدیریت

به طور کلی مشاوره مدیریت با هدف توانمندسازی مدیران جامعه جهت خدمت به جامعه انجام می شود. در دوره مشاوره مدیریت کارهایی نظیربرنامه ریزی استراتژیک و پیاده سازی این استراتژی به طور کلی آموزش داده می شود. از دیگر مواردی که در دوره مشاوره مدیریت به مدیران آموزش داده می شود طراحی ساختار مناسب برای شرکت و همچنین مدیریت مناسب فرایند های شرکت است.

دوره مشاوره مدیریت در مشهد

ما دوره مشاوره مدیریت در مشهد را برای آماده سازی مدیران و همچنین آموزش هرچه بهتر آن ها برای توسعه اهداف شرکت و پیشبرد آن ها برگزار می کنیم. در صورت شرکت در دوره مشاوره مدیریت در مشهد، همکاران آموزش دیده و مجرب ما می توانند بهترین تجربه ها و استراتژی های خود را به شما آموزش دهند و شما نیز با استفاده از این آموزش ها و تکنیک های ارائه شده برای پیشبرد اهداف شرکت خود تلاش کنید.

از دیگر مهارت هایی که شما می توانید با شرکت در دوره مشاوره مدیریت در مشهد کسب کنید، مدیریت تغییر تحول در شرکت و پیاده سازی تکنولوژی های موردنیاز است. هدف ما آموزش مدیران در مشهد است به نحوی که بتوانند به خوبی وظیفه مدیریتی خود را انجام دهند.

دوره مشاوره حرفه ای مدیریت در مشهد.

دوره مشاوره حرفه ای مدیریت در مشهد.

چرا از مشاوره مدیریت استفاده کنیم؟

گاهی اوقات مدیران شرکت ها مهارت های لازم برای حل بعضی مشکلات خاص را ندارند. در صورتی مدیر نتواند این مشکلات و بحران ها را مدیریت کند شرکت ممکن است با مشکلات بسیار بزرگتری روبرو شود. همچنین گاهی اوقات شرکت ممکن است از مسیر درست خارج شده و در جهتی حرکت کند که خارج از منافع شرکت است. در این صورت است که مدیر باید توانایی مدیریت یک تغییر و تحول را داشته باشد تا بتواند شرکت را به مسیر درست خود برگرداند.

 تیم ما شامل افراد با مهارت و سازمان یافته ای است که می تواند به شما برای حل مشکلات مدیریتی شرکت و همچنین سرعت بخشیدن به حرکت شما به سوی هدف کمک کند.پس پیشنهاد می کنیم حتما در دوره مشاوره حرفه ای مدیریت در مشهد شرکت کنید.

------------------------------------------------------------------------------

📍مشهد، احمدآباد، بین رضا و طالقانی پلاک 252

☎️تلفن تماس :۳۴۸۷۷۶۵۰ـ۰۵۱

☑️ مدرسه عالی کسب و کار امین

www.amin-inst.ac.ir

 

telegram-128.png Instagram-logo-2016-01-128x128-1.png

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
موسسه آموزش عالی آزاد امین

معرفی وتوضیح مدیریت بازرگانی در مشهد

Business Management in Mashhad

معرفی وتوضیح مدیریت بازرگانی در مشهد

رشته مدیریت بازرگانی در مشهد از گرایش های جذاب رشتهمدیریت می باشد که تعداد بسیاری علاقه مند دارد و با توجه به آینده شغلی خوب توانسته پاسخگوی امیدها و آرزوهای بسیاری از جوانان علاقمند باشد و همچنین کمک به بهبود شرکت ها و موسسات مالی و بازرگانی نماید.

مقدمه ای بر رشته مدیریت بازرگانی در مشهد:

مدیریت بازرگانی در مشهد از مهم ترین بخش های مدیریت شرکت های تجاری است. زمانی یک شرکت خواهند توانست بین مشتریان و خریدارانش ارتباط تجاری خوبی برقرار کند که یک مدیر بازرگانی موفق را به همراه داشته باشد . فردی که مدیریت بازرگانی یک بنگاه اقتصادی را به عهده می گیرد، در جذب مشتریان و عرضه و معرفی صحیح و اصول محصول یا خدمات یک شرکت نقشی مهم را دارد.

و به طور کلی میتوان گفت که:

مدیر بازرگانی فردی است که نقش مهمی در سود و ضرر شرکت ها دارد.هدف از تشکیل این دوره، آموزش نیروی انسانی متخصص مورد نیاز سازمانها،

اداره ها، موسسه ها و شرکت های دولتی و خصوصی در زمینه بازرگانی با وظایف و اهداف گوناگون در سطوح کارشناسی می باشد.

مدیریت بازرگانی در مشهد

هدف رشته مدیریت بازرگانی در مشهد:

هدف از این رشته :آشنایی دقیق با وظایف اساسی سازمان های بازرگانی، افزایش مهارت و توانایی دانشپذیران در شناخت مسائل مبتنی به مدیریت، تجزیه و تحلیل وجمع آوری اطلاعات مربوط به هر یک از این مسائل، ارزیابی راه حل های مختلف در مورد هر مسأله ،تصمیم گیری و اجرای تصمیمات گرفته شده است. دانشپذیران با فراگیری نظریه های نوین مدیریت بازرگانی در این دوره،قادر خواهند شد تا به عنوان محقق به پژوهش پرداخته و با تجزیه و تحلیل تخصصی مسائل مدیریتی به امور اداره موفقیت آمیز سازمان ها کمک نمایند.

صنعت و بازار کار مدیریت بازرگانی در مشهد:

فارغ التحصیلان این رشته با آگاهی و شناختی که از ساخت سازمان، تئوری های مدیریت و سازماندهی و تکنیک های مختلف تصمیم گیری را دارند ،قدرت حل مشکلات را پیدا می کنند و همچنین علاوه بر دانش نظری، با کاربردهای این رشته نیز آشنا خواهند شد. فارغ التحصیلان مدیریت بازرگانی خواهند توانست در موسسات بازرگانی و امور دفتری مانند: تدارکات، اداره امور کارگزینی، امور مالی، بازاریابی مشغول به کار شوند.

گرایش های رشته مدیریت بازرگانی در مشهد:

این رشته گرایش‌های مختلفی را داردکه تعدادی از آن هارا با هم بررسی می کنیم: بازاریابی ، بازاریابی بین الملل ،مالی ،بیمه، بازرگانی بین الملل و..

مدیریت بازرگانی در مشهد

مدیریت بازرگانی در مشهد و بررسی آینده شغلی آن:

فارغ التحصیلان این رشته به خوبی می توانند در سطح مدیران اجرایی در سازمان های بازرگانی، صنعتی و دولتی مشغول به کار شوند و یا در سمت مشاور مدیریت مشغول به کار شوند.می توان اینگونه گفت که دانشپذیران پس از کسب تجربیات کافی بتوانند مسئولیت های بیشتری را در سطح های بالای سازمانی ،برعهده بگیرند. علاوه بر این، فارغ التحصیلان این دوره می توانند در کارهای پژوهشی و تحقیقاتی که امروزه در موسسات بزرگ دارای اهمیت زیادی است، مشغول به کار شوند.

همچنین دانشپذیران مدیریت بازرگانی در مشهد با توجه به شناخت کافی از کسب و کار و نحوه ایجاد تجارت موفق، شانس بیشتری برای موفقیت در حیطه کار آفرینی و تشکیل کسب و کارجدید را دارند.

برخی از شغل های مربوطه به این رشته عبارتند از:

مشاغل مرتبط با بازاریابی در سطح مختلف از بازاریاب تا مدیر بازاریابی، فعالیت در بخش برند یا تحقیقات بازار شرکت ها، واحد فروش سازمان ها، فعالیت در حوزه بازرگانی بین الملل (صادرات و واردات کالا)، فعالیت در حوزه بیمه، تجارت الکترونیک ، امور مالی و بانکداری و ….

مدیریت بازرگانی در مشهد

رشته مدیریت بازرگانی در مشهد و بازار کار آن:

دانشپذیران این رشته می توانند در سطح مدیران اجرایی در سازمانهای بازرگانی ، صنعتی و دولتی مشغول به کار شوند و یا در بخش مشاور مدیریت انجام وظیفه نمایند .علاوه بر این ، فارغ التحصیلان مدیریت بازرگانی در مشهد می توانند در کارهای پژوهشی و تحقیقاتی که امروزه در موسسات بزرگ،از اهمیت زیادی برخوردار است ، مشغول به کار شوند.

----------------------------------------------------------------------------

📍مشهد، احمدآباد، بین رضا و طالقانی پلاک 252

☎️تلفن تماس :۳۴۸۷۷۶۵۰ـ۰۵۱

☑️ مدرسه عالی کسب و کار امین

www.amin-inst.ac.ir

 

telegram-128.png Instagram-logo-2016-01-128x128-1.png


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
موسسه آموزش عالی آزاد امین

دوره مشاوره مالی و اقتصادی در مشهد

برگزاری دوره مشاوره مالی و اقتصادی در مشهد

دوره مشاوره مالی و اقتصادی در مشهد یکی از  آموزش های کاربردی برای علاقمندان و فارغ التحصیلان رشته های مالی و اقتصاد است. به طور کلی مشاور مالی یکی از سمت های حساس در سازمان است که همه مدیران نیاز دارند مشاور مالی خبره با دانش کافی در اختیار داشته باشند. در دوره های مشاوره مالی و اقتصادی که برای علاقمندان برگزار می شود مفاهیم مالی و وظایف مشاوران مالی آموزش داده می شود که در این آموزش ها از اساتید مجرب و کارآزموده استفاده می شود.

دوره مشاوره مالی و اقتصادی در مشهد

مدیران سازمان ها در زمینه های مختلف و جایگاه های متعدد نیازمند مشاورانی هستند که اصول و مفاهیم مربوط به آن جایگاه را با آنان در میان بگذارند. چه بسا مدیران مختلف در رشته ها و تخصص های گوناگون در دوره مشاوره مالی و اقتصادی در مشهد حاضر شده که خود تسلط و دانش کافی درباره مفاهیم مالی و اقتصادی جهت ارزیابی و آنالیز اطلاعات مالی شرکت را  کسب کنند. آشنایی و داشتن دید وسیع در حوزه مالی و اقتصادی یکی از ابزارهای تخصصی مهم شخص در سودآوری سازمان یا کسب و کار او خواهد بود. کسانی که بتوانند به درجه بالایی از دانش و تخصص مالی دست یابند می توانند در کسب و کار محل اشتغال خود تصمیم گیرنده باشند و با بررسی صورت های مالی شرکت به برنامه ریزی جهت آینده حرفه ای شرکت بپردازند. دوره مشاوره مالی و اقتصادی در مشهد برای مدیران مالی، کارکنان حوزه حسابداری و مالی و اقتصاد و همچنین دانشجویان و فارغ التحصیلان این رشته ها پیشنهاد می شود.

برگزاری_دوره_مشاوره_مالی_و_اقتصادی

برگزاری دوره مشاوره مالی

در دوره های مشاوره مالی برگزار شده شخص می تواند به دانش کافی جهت بهره برداری از اطلاعات مالی شرکت و برنامه ریزی در راستای اهداف آن بپردازد. تجزیه و تحلیل صورت های مالی، ارائه متدولوژی مناسب و کارآمد جهت تحلیل فعالیت های شرکت، تحلیل و بررسی سوددهی شرکت و مواردی از این قبیل از جمله سرفصل های دوره مشاوره مالی می باشد.با کسب این دانش می توانید عملکرد شرکت را با بررسی وضعیت مالی آن مورد ارزیابی قرار داده و نقاط ضعف و قوت آن را در ابعاد گوناگون شناسایی نمایید. شرکت در دوره مشاوره مالی و اقتصادی در مشهد  به تقویت مهارت های مدیریتی افراد کمک می کند و شخص پس از پایان دوره موفق به دریافت گواهی پایان دوره مشاوره مالی و اقتصادی خواهد شد. از آن پس قادر است در تهیه طرح های اقتصادی و امکان سنجی مختلف برای افراد و سازمان ها گام بگذارد، مشاوره مالی سودمندی را ارائه دهد و پیشنهاداتی را جهت بهبود فعالیت های مالی و همچنین راهکارهایی جهت برطرف کردن نا کارایی ها ارائه کند.

-------------------------------------------------------------------------------

📍مشهد، احمدآباد، بین رضا و طالقانی پلاک 252

☎️تلفن تماس :۳۴۸۷۷۶۵۰ـ۰۵۱

☑️ مدرسه عالی کسب و کار امین

www.amin-inst.ac.ir

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
موسسه آموزش عالی آزاد امین

معرفی و اهمیت دوره مدیریت (MBA) در مشهد

دوره مدیریت (MBA)

معرفی و اهمیت دوره مدیریت (MBA) در مشهد

رشته مدیریت (MBA) در اواخر قرن نوزدهم میلادی آغاز شد.

MBA مخفف عبارت (EXECUTIVE MANAGEMENT) که معادل فارسی آن “دوره مدیریت اجرایی” است . به طور کلی این دوره برای اشخاصی در نظر گرفته شده است که نیازمند فراگیری دانش مدیریت هستند، اما در زمینه‌های دیگر به تحصیل پرداخته اند. به همین دلیل ، اکثر مخاطب هایدوره مدیریت (MBA) ، تحصیلات اصلی خود را در رشته های دیگر گذرانده اند و برای تکمیل مهارتهای مدیریتی خود،می توانند این رشته  را به صورت دانشگاهی و یا در قالب دوره مدیریت (MBA) آزاد دنبال کنند.

مخاطبان این دوره چه کسانی هستند و این رشته برای چه کسانی مفید است؟

-اگر در سمت‌ وظیفه مدیریتی یا سرپرستی, مشغول به کارهستید و یا  از قبیل چنین موقعیت‌هایی را در مسیر شغلی خود پیش‌بینی کرده‌اید، دوره مدیریت (MBA) می‌تواند برای شما مفید باشد.

-اگر هدفتان کار افرینی می باشد و قصد دارید کسب و کار خودتان را راه‌اندازی و اجرا کنید، بدون شک مجموعه درس‌های رشته و دوره مدیریت (MBA ) یکی از ضرورت‌های آموزشی شما محسوب می‌شود.

-و همچنین  این دوره به افرادی چون مهندسان,مدیران بازرگانی,مدیران فروش,پزشکان,هتل داران و سایر مشاغل ازاد  که مشغول کسب و کار در بازار هستند توصیه میشود.

دوره مدیریت (MBA)

دوره مدیریت (MBA)

مزایا و اهمیت دوره مدیریت (MBA) وگرایش بازاریابی آن

دوره مدیریت (MBA) بازاریابی از دانشجو یک مدیر بازاریابی می سازد و نباید این گونه در نظر داشت که بعد از دوره مدیریت(MBA) تنها شغل ویزیتور و مسئول فروش برای او قابل دسترس است.

با فراگیری آموزش ها و مهارت ها دانشجو می تواند به طور کامل نسبت به تحقیقات بازار اقدام کند، بازار و نقاط قوت و ضعف رقبا را بررسی کند و هدف محصولات و خدمات شرکت را شناسایی و بررسی کند.

گرایش استراتژی در دوره مدیریت (MBA) و اهمیت آن

با گذراندن وتحصیل در دوره (MBA) گرایش استراتژی شما می توانید به عنوان  یک فرد مشاور استراتژی و برنامه ریز به شرکت های بزرگ مشاوره دهید.دوره های مدیریت (MBA) گرایش استراتژی به شما این امکان  و توانایی را می دهد که :برای توسعه کسب و کار خود یک برنامه ریزی استراتژیک مجزا وبزرگ انجام دهید،شرایط کسب و کار خود و نقاط ضعف و قوت آن و محیط کسب کار و رقبای خود رابشناسیدو تحلیل وبررسی کنید،آینده کسب و کارخود را به سمت صعود بازار  پیش بینی کنیدو دستورهای اجرایی برای برنامه های نوشته شده را پیشنهاد دهید.

دوره مدیریت (MBA)

دوره مدیریت (MBA)

زیر شاخه ها و گرایش های رشته دوره مدیریت (MBA)

گرایش ها و زیر شاخه های رشته و دوره مدیریت (MBA) بسیار گسترده و پرتعداد است که این امر گواهی بر گسترش بالای این رشته است. منابع انسانی،گرایش های مالی, مدیریت تکنولوژی، کارآفرینی و مدیریت سیستم های اطلاعاتی نیز یکی از  گرایش های دوره مدیریت (MBA) است.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------


➖مشهد، احمدآباد، بین رضا و طالقانی پلاک 252


☎️تلفن تماس :۳۴۸۷۷۶۵۰ـ۰۵۱


☑️ مدرسه عالی کسب و کار امین

🆔 @amininst

www.amin-inst.ac.ir


 

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
موسسه آموزش عالی آزاد امین

اهمیت دوره مدیریت عالی کسب و کار (DBA)و گرایش های آن

مدیریت عالی کسب و کار (DBA)

اهمیت دوره مدیریت عالی کسب و کار (DBA)و گرایش های آن

DBA مخفف عبارت (Advanced Business Administration)  است که معادل فارسی آن “مدیریت عالی کسب و کار” است . دوره مدیریت عالی کسب و کار (DBA) با هدف استفاده کاربردی از علم روز مدیریت برای توسعه و ارتقا کسب وکار برای مدیران ارشد سازمان ها ارائه می شود و می توان گفت دوره DBA بهترین سطح آموزش مدیریت برای مدیران سازمان ها می باشد. دوره DBA سطحی بالاتر از دوره MBA را برخوردار است و بالاترین سطح  آموزش کاربردی مدیریت را به مخاطبان این دوره ارائه می دهد.

 معرفی مدیریت  عالی کسب و کار (DBA) 

شرکت در دوره مدیریت عالی کسب وکار (DBA) و یادگیری آن عملی است و معمولا به روش های سمینار، کارگروهی و انجام طرح پژوهشی است وتا حد زیادی به مخاطبان آموزش می دهدکه به چه روشی در بازار رقابتی و حرفه ای مدیریت کسب و کارها همواره بهترین باشند.

 مزایا و ضرورت دوره مدیریت عالی کسب و کار (DBA) 

دوره DBA به مدیران می آموزد که چگونه مدیریت سازمان خود را از چارچوب زیر دست و سنتی رییس به سمت چارچوب رهبری هدایت کنند. مدیران باپشت سر گذراندن دوره DBA یاد میگیرند چگونه سازمان خود را رهبری و مدیریت کنند، ابزارهای مدیریتی و رهبری را بشناسند و یاد می گیرند با توجه به موقعیت سازمان از هر کدام یک ازاین ابزارها استفاده کنند.مدیریت مالی و مهارت حسابداری این توانایی را به فارغ التحصیلاندوره مدیریت عالی کسب و کار (DBA) می دهد که باتوجه به شرایط مالی سازمان خود توانایی درستی به دست آورند و بتوانند به وضعیت مالی سازمان خودتسلط کامل داشته باشند

مدیریت عالی کسب و کار (DBA)

 مخاطبان دوره (DBA) 

مخاطبان دوره مدیریت  عالی کسب و کار (DBA) معمولا مدیران ارشد سازمانها و صاحبان کسب کار موفق هستند. همچنین اساتید دوره DBA نیز عمدتا از برترین استاد های حوزه مدیریت انتخاب می شوند که علاوه برتوانایی در علم روز مدیریت,می توانند روش های اجرایی برای استفاده از علم مدیریت در سازمان ارائه دهند.-مدیران سطح های مختلف سازمان ها و شرکت ها-کارشناسان شرکت ها و سازمان ها-فارغ التحصیلان مقاطع کارشناسی ارشد.....



                                          ادامه مطلب....

------------------------------------------------------------------------------------------------

📍_مشهد، احمدآباد، بین رضا و طالقانی پلاک 252


☎️تلفن تماس :۳۴۸۷۷۶۵۰ـ۰۵۱


☑️ مدرسه عالی کسب و کار امین


🆔 @amininst


www.amin-inst.ac.ir


 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
موسسه آموزش عالی آزاد امین

چکیده کتاب آشوب بزرگ و کارآفرینی در کسب وکار موفق

چکیده کتاب آشوب بزرگ و کارآفرینی در کسب وکار موفقکسب وکار موفق

این چکیده ای که پیش روی شما قرارگرفته، روایتی از شرکت داری مدرن ، کسب وکار موفق و کارآفرینی در قرن جدید است.

شرکت ها هرروز باهوش تر میشوند و یاد میگیرند با کمک فناوری اطلاعات تعدادِ کارمندانِ تمام وقتِ خود را به حداقل برسانند. این دست آورد مدیریتی بزرگی است که یادآوری میکند، شرکتها به جای اینکه تعداد زیادی کارمند استخدام کنند و به دنبال کار برای آنها باشند، بازارهایی برای خرجِاستعدادِ آنها پیدا میکنند.

کارآنها، این است که مشتریهای خود را ازطریق اپلیکیشن های مختلف پیدا میکنند و سپس برای ارائه خدمات، ازنیروهای انسانی که منتظر کار هستند، میخواهند که پای کار بیایند.شرکت هایی که در بخش خدمات، فعال هستند، بیشترین نیروی کار را به این شکل دارند، یعنی در صورت نیاز، نیروی کار را فرامی خوانند: او به محض نیاز یک راننده تاکسی را به کار فرا می خواند؛شرکت اسپون راکت در سانفرانسیسکو در عرض ده دقیقه غذای موردنظرتان را به دستتان میرساند.

دنیای شرکت داری تغییر کرده، همانطور که دریکی از اصلی ترین نظریه های کتاب پیش روی شما، مشخص میشود شرکت هایی که تقاضاهای لحظه ای را پوشش میدهند در اقتصادِ دانش نیز در حال افزایش هستند.به طور نمونه شرکت اُدِکس به کمک 10 میلیون نیروی مستقل، بیش از3میلیون شرکت را در طول روز پوشش میدهد. شرکت کوئیرکی نیز به کمک نیروهای کاریِ مستقل،محصولات جدید را روانه بازار میکند. شرکت تانگال از آنها برای آژانس های تبلیغاتی استفاده میکند.

این ها همگی مثال هایی از دنیای توسعه یافته در  کسب وکار موفق است.

کسب وکار موفق درعصر کارآفرینی

دولت هایی که در دوره رکود بزرگ 38 دستخوش آشوب شدند، کاپیتالیسم آزاد را جایگزین کاپیتالیسم مدیریتی کردند. روح کاپیتالیسم را سه (غولِ بزرگ ) تشکیل میدادند.غول کسب وکارهای بزرگ از اقتصاد در مقیاس های گسترده نهایت بهره را بردند تا سلطه کافی بر بخش های صنعتی پیداکنند: هفت خواهر صنعت نفت؛ سه سازنده بزرگِ خودرو و تلویزیون؛ دوغولِ کامپیوتری. غولهای دولتی بزر گترین نقششان در کسب وکار موفق این بوده که تا جای ممکن خرج کنند تا رونقی به صنایع بخش خصوصی ببخشند؛درواقع آنها تلاش کرده اند با تحریکِ تقاضا، اقتصاد را به گردش دربیاورند. و توافق هایی میان کار و سرمایه ایجاد کنند.

کسب وکار موفق

کسب وکار موفق و ملت های ورشکسته

خیزش بازارهای نوظهور یک تغییر رادیکالِ دیگر را به نمایش گذاشتهاست. در 40 سال گذشته، اصلی ترین فعالیت های اقتصادی  کسب وکار موفق مربوط به غرب بوده است، از رشدهای ناگهانیِ اقتصاد تا ابتکار و کارآفرینی و مثبت اندیشی همگی متعلق به غرب بوده است. امروز همه چیز وارونه شده است.

بازارهای نوظهور باوجود همه آشوب ها و تنش ها، بازهم در رشد اقتصاد جهان در سال 2013 سهم 68 درصدی داشته اند. موسسه آکسفورد برآوردکرده که رشد تولید ناخالص داخلیِ اقتصادهای نوظهور در چهار سال آینده2.2 درصد بیشتر از اقتصادهای توسعه یافته خواهد بود.

کشورهایی که بازارهای نوظهور در آنها قرار دارد هرروز شرکت هایبلندپروازتری راه اندازی میکنند. در سال 2013 مَقرِ 124 شرکت از میان500 شرکت برتر در بازارهای نوظهور بوده است.

سه اهریمن در کسب وکار موفق

آشوب بزرگ درکسب وکار موفق منجر به رهایی سه دیوِ اهریمنی در دنیا شده است؛ این

شیاطین می توانند آسیبی جدی به موتورِ این آشوب ها یعنی به نظام

سرمایه داری وارد کنند؛ درواقع این ها منجر به آشوب در آشوب گر میشود.

نخستین شیطان، خیزشِ نابرابری است: تمرکز رفاه و آسایش در غرب

به سطحی رسیده که از اواخر قرن نوزدهم و اوایل قرن بیستم شاهد آن

نبوده ایم. در حال حاضر 10 درصد از جمعیتِ...

ادامه مطلب.....

                           جهت دانلود و مشاهده کامل کتاب آشوب بزرگ کلیک کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
موسسه آموزش عالی آزاد امین