دوره مدیریت (MBA)

معرفی و اهمیت دوره مدیریت (MBA) در مشهد

رشته مدیریت (MBA) در اواخر قرن نوزدهم میلادی آغاز شد.

MBA مخفف عبارت (EXECUTIVE MANAGEMENT) که معادل فارسی آن “دوره مدیریت اجرایی” است . به طور کلی این دوره برای اشخاصی در نظر گرفته شده است که نیازمند فراگیری دانش مدیریت هستند، اما در زمینه‌های دیگر به تحصیل پرداخته اند. به همین دلیل ، اکثر مخاطب هایدوره مدیریت (MBA) ، تحصیلات اصلی خود را در رشته های دیگر گذرانده اند و برای تکمیل مهارتهای مدیریتی خود،می توانند این رشته  را به صورت دانشگاهی و یا در قالب دوره مدیریت (MBA) آزاد دنبال کنند.

مخاطبان این دوره چه کسانی هستند و این رشته برای چه کسانی مفید است؟

-اگر در سمت‌ وظیفه مدیریتی یا سرپرستی, مشغول به کارهستید و یا  از قبیل چنین موقعیت‌هایی را در مسیر شغلی خود پیش‌بینی کرده‌اید، دوره مدیریت (MBA) می‌تواند برای شما مفید باشد.

-اگر هدفتان کار افرینی می باشد و قصد دارید کسب و کار خودتان را راه‌اندازی و اجرا کنید، بدون شک مجموعه درس‌های رشته و دوره مدیریت (MBA ) یکی از ضرورت‌های آموزشی شما محسوب می‌شود.

-و همچنین  این دوره به افرادی چون مهندسان,مدیران بازرگانی,مدیران فروش,پزشکان,هتل داران و سایر مشاغل ازاد  که مشغول کسب و کار در بازار هستند توصیه میشود.

دوره مدیریت (MBA)

دوره مدیریت (MBA)

مزایا و اهمیت دوره مدیریت (MBA) وگرایش بازاریابی آن

دوره مدیریت (MBA) بازاریابی از دانشجو یک مدیر بازاریابی می سازد و نباید این گونه در نظر داشت که بعد از دوره مدیریت(MBA) تنها شغل ویزیتور و مسئول فروش برای او قابل دسترس است.

با فراگیری آموزش ها و مهارت ها دانشجو می تواند به طور کامل نسبت به تحقیقات بازار اقدام کند، بازار و نقاط قوت و ضعف رقبا را بررسی کند و هدف محصولات و خدمات شرکت را شناسایی و بررسی کند.

گرایش استراتژی در دوره مدیریت (MBA) و اهمیت آن

با گذراندن وتحصیل در دوره (MBA) گرایش استراتژی شما می توانید به عنوان  یک فرد مشاور استراتژی و برنامه ریز به شرکت های بزرگ مشاوره دهید.دوره های مدیریت (MBA) گرایش استراتژی به شما این امکان  و توانایی را می دهد که :برای توسعه کسب و کار خود یک برنامه ریزی استراتژیک مجزا وبزرگ انجام دهید،شرایط کسب و کار خود و نقاط ضعف و قوت آن و محیط کسب کار و رقبای خود رابشناسیدو تحلیل وبررسی کنید،آینده کسب و کارخود را به سمت صعود بازار  پیش بینی کنیدو دستورهای اجرایی برای برنامه های نوشته شده را پیشنهاد دهید.

دوره مدیریت (MBA)

دوره مدیریت (MBA)

زیر شاخه ها و گرایش های رشته دوره مدیریت (MBA)

گرایش ها و زیر شاخه های رشته و دوره مدیریت (MBA) بسیار گسترده و پرتعداد است که این امر گواهی بر گسترش بالای این رشته است. منابع انسانی،گرایش های مالی, مدیریت تکنولوژی، کارآفرینی و مدیریت سیستم های اطلاعاتی نیز یکی از  گرایش های دوره مدیریت (MBA) است.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------


➖مشهد، احمدآباد، بین رضا و طالقانی پلاک 252


☎️تلفن تماس :۳۴۸۷۷۶۵۰ـ۰۵۱


☑️ مدرسه عالی کسب و کار امین

🆔 @amininst

www.amin-inst.ac.ir