مدرک بین المللی برای مهاجرت

تب مدرک گرایی در ایران پدیده ای نامشخصی نیست و موضوعات زیادی نیز در مورد دارندگان مدارک تقلبی در سطح ملی مطرح شده است که جای بحث زیادی دارد. این قضیه از سوی دیگر موجب رشد موسسات ریز و درشتی شده است که فضای مجازی را پر کرده اند و مدعی هستند که به افراد با تبدیل سوابق و تجارب کاری ،  مدرک معتبر بین المللی مورد تایید مراجع علمی می دهند.

این موسسات به دروغ اعلام می کنند که این مدارک برای ادامه تحصیل و نیز مهاجرت قابل استفاده اند و برای اقناع مخاطبین مستندات ریز و درشتی هم مانند قانون اتحادیه اروپا و ….. ردیف می کنند که هیچ کدام مبنای درستی ندارد و همه از اساس کلاهبرداری است.برخی موسسات نیز از روش دیگری استفاده می کنند و مدعی ارتباط با یک دانشگاه خارجی هستند که با گذراندن دوره کوتاهی در ایران به شما مدرک لیسانس؛ فوق لیسانس و یا دکترا می دهند.

اولین اقدامی که هر فرد علاقه مند به مهاجرت به خارج از کشور باید انجام دهد ، تهیه مدارک معتبر و بین المللی می باشد .دو مورد از این گواهینامه های معتبر و قابل ترجمه در سطح جهانی ،گواهینامه دوره های مدیریت MBA و DBA می باشد.

در همین راستا،موسسه آموزش عالی آزاد امین ، اقدام به برگزاری دوره های مدیریت اجرایی MBA و مدیریت عالی کسب و کار DBA نموده است .

✅قابل ذکر است که گواهینامه این دوره ها :

🔱زیر نظر وزارت علوم

🔱قابل ترجمه دادگستری

🔱و بهترین مدرک بین المللی برای مهاجرت است.

 مدرک بین المللی برای مهاجرت و اهمیت دوره مدیریت MBA

به طور کلی این دوره برای اشخاصی در نظر گرفته شده است که نیازمند فراگیری دانش مدیریت هستند، اما در زمینه‌های دیگر به تحصیل پرداخته اند. به همین دلیل ، اکثر مخاطب های دوره مدیریت (MBA) ، تحصیلات اصلی خود را در رشته های دیگر گذرانده اند و برای تکمیل مهارتهای مدیریتی خود،می توانند این رشته  را به صورت دانشگاهی و یا در قالب دوره مدیریت (MBA) آزاد دنبال کنند.

🔱 اگر در سمت‌ وظیفه مدیریتی یا سرپرستی, مشغول به کارهستید و یا  از قبیل چنین موقعیت‌هایی را در مسیر شغلی خود پیش‌بینی کرده‌اید، دوره مدیریت (MBA) می‌تواند برای شما مفید باشد.

🔱 اگر هدفتان کار افرینی می باشد و قصد دارید کسب و کار خودتان را راه‌اندازی و اجرا کنید، بدون شک مجموعه درس‌های رشته و دوره مدیریت (MBA ) یکی از ضرورت‌های آموزشی شما محسوب می‌شود.

🔱 و همچنین  این دوره به افرادی چون مهندسان,مدیران بازرگانی,مدیران فروش,پزشکان,هتل داران و سایر مشاغل ازاد  که مشغول کسب و کار در بازار هستند توصیه میشود.

در مورد دوره مدیریت MBA بیشتر بخوانید.


مدرک بین المللی برای مهاجرت

مدرک بین المللی برای مهاجرت

 مدرک بین المللی برای مهاجرت و معرفی دوره مدیریت عالی کسب و کار DBA  

دوره مدیریت عالی کسب و کار (DBA) با هدف استفاده کاربردی از علم روز مدیریت برای توسعه و ارتقا کسب وکار برای مدیران ارشد سازمان ها ارائه می شود و می توان گفت دوره DBA بهترین سطح آموزش مدیریت برای مدیران سازمان ها می باشد. دوره DBA سطحی بالاتر از دوره MBA را برخوردار است و بالاترین سطح  آموزش کاربردی مدیریت را به مخاطبان این دوره ارائه می دهد.

ادامه این مقاله:

https://www.amin-inst.ac.ir/international-diploma-for-immigration/


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


 مشاهده مقالات بیشتر 

۶ مدرک معتبر برای مهاجرت

بهترین مدرک برای مهاجرت

دوره های مدیریت MBA و DBA با گواهینامه معتبر از وزارت علوم