مدیریت

🔱 مدیریت کردن آدم‌های بی انگیزه کاره خیلی دشواری است.

پس خودتان را اصلا درگیر این قضیه نکنید و اصلا آن هارا رو استخدام نکنید تا مجبور به انجام این کار نباشید.

🔱افراد متفاوت، مدیریت متفاوتی را لازم دارند. خودتون را وفق بدهید، انعطاف‌پذیر باشید تا متوجه شوید چه چیزی باعث می‌شود هرکدوم از اعضای تیم شما به بالاترین سطح عملکردی خودش برسد.

🔱به طورمداوم و مستقیم بازخورد بدهید.

به عنوان یک مدیر، ساده‌ است که صبر کنید و یک انتقاد بحرانی رو در لفافه بگویید، ولی این کار خودخواهانه‌ به نظر می رسد. من تلاش می‌کنم در اولین فرصتی که بتوانم اتاق کنفرانس رو برای برگذاری جلسه با آن شخص داشته باشم، بازخوردم را منتقل کنم، و برای یک جلسه رسمی رو در رو در روزهای بعد صبر نمی‌کنم.

🔱بازیکنان و کارکنان ‌خوب ،عاشق شنیدن نظرات انتقادی در مورد عملکردشان هستند، و وقتی بازیکنان متوسط تلاشی برای شنیدن بازخوردهای مربوط به خودشان نمی‌کنند، واقعا ناراحت می‌شوند. بازیکنان ‌خوب خودتان را با ارائه بازخورد عملی برای همه افراد تیم، و تشخیص عملکردهای برتر، راضی نگه دارید.

🔱ارتباط سخت‌ترین کاری است که شما انجام می‌دهید. وقت زیادی بر روی ارتباطات خودتان و هم روی بهبود ارتباط اعضای تیم خود بگذارید.

🔱سریع اخراج کنید!

اگر کسی که کارش را بد انجام می‌دهد را زود اخراج نکنید، ممکنه کسانی که کارشان رو خوب انجام می‌دهند رو هم از دست بدهید. تاثیر کسی که کارش را بد انجام می‌دهد،بر روی کسی که کارش را خوب انجام می‌دهد رو دست کم نگیرید!

تیم شما حتی می‌تواند با افراد کمتر، سریعتر حرکت کند.

و نهایتا اخراج کسی که کارش خوب نیست، آسون‌تر از این است که به خاطر تمام شدن سرمایه، مجبور شوید یک کارمند خوب را اخراج کنید. پس کسی که کارش را بد انجام می‌دهد اخراج کنید، قبل از اینکه مجبور بشوید شخصی را که کارش را خوب انجام می‌دهد رو اخراج کنید.


ادامه این مطلب:

https://www.amin-inst.ac.ir/21-tips-for-leadership-and-team-management


---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


 مشاهده مقالات بیشتر 

مدیر بازاریابی و نقش آن در موفقیت سازمان

معرفی مشاور مدیریت حرفه ای و بررسی وظایف آن

۶نکته برای پیشرفت در مدیریت کسب و کار های کوچک

 ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------